Ens syksyyn 7-luokalle menevät kysykää tääl vapaasti ihan mitä vaan kysymyksii ylä-asteeseen liittyen. Ite oon menossa ens syksyyn ysille joten enköhän ihan konkari täs ylä-astees oo. EI OO OLEMASSA HUONOJA KYSYMYKSIÄ
Tulevat 7-luokkalaiset
11
519
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka vastaisiin vastaa.
Oletko maalaisjärjellä varustettu ja omat lapsesi jo parikymppisiä.
Vai oletko asiantuntija jolle ei ole maalaisjärkeä, vain koulupohja.- Anonyymi
Joo no tänne ei tarvii tulla esittää mitää vitun hikkeä. Tää oli nyt tarkotettu niille jota jännittää ylä-asteelle meno ja haluu kysyy jotai siihen liittyen.
- Anonyymi
Mikä on sun lempiaine ja onko ollut vaikeita kokeita?
- Anonyymi
Mun lempiaine on terkka. Kokeitten vaikeus riippuu ihan siit et mikä on aiheen. Joitteki opettajien kokeet on helpompia kun toisten. Mut ei kokeet ylä-asteel oo ylitse pääsemättömii. Mä vetäsen niist aina 8-9 koska harjottelen niihin.
- Anonyymi
Kato homopornoa
- Anonyymi
Kokeet ln helppoi homma vapaat ja läksyy tuleemeil ainaki vähemmän ku alakoulus. Sääntöjen roikkominenki ln helpompaa kukaan ei ehdi vahtimaan koko aikaa tosin jotkut asiat otetaan tääl kyl vakavammin. Mut ei kyl oo mitään hätää sanoisin et ku tähän tottuu ni helpompaa
- Anonyymi
Samaa mielt mut meil esim kauppaa meno on vaikeet koska ne vitun ulko ovet on lukos tunnit nii en voi mennä hypäril. Oon kuullu et muiski kouluis ovet on lukos
- Anonyymi
Pitääkö valita jotain valinnaisia aineita ja mitä sä oot valinnut?
- Anonyymi
Valinnais aineet valita vasta kasille ja ysille. Eli seiskal on kaikki taide aineet (kässä, kuvis, musa yms). En tiiä meneeks kaikis koulusi näin mut meil ainaki valittaa yks pitkä valinnainen joka on koko kasin ja ysin. Sit valitaa niit lyhyitä ja ne vaihtelee eri kouluissa paljon et mitä vaihto ehtoo on, kuinka monta tuntii viikos. Mul on pitkään kuvis ja lyhyinä oli kuvis ja musa
- Anonyymi
Olet muutama vuosi jäljessä :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502