Mulla oli tänään koulussa päällä musta yksvärinen ns pukupaita t-paidan ja farkkujen päällä.
Jätin kolme ylintä nappii auki ja nostin kaulukset pystyyn. Hihat jätin napit auki, mutta en käärinyt, vaan roikkuivat avoimina.
Olin näkevinäni ihailevia katseita, kun uskalsin pukee kauluspaidan vähän eri tavalla kuin normisti.
Mitä tykkäätte.
Kantsii kokeilla erilaisia tapoja pukee paita.
Paidan kaulukset pystyyn?
7
583
Vastaukset
- Anonyymi
mustaa päälle, tyylikäs aina
- Anonyymi
Mitäs noin päällimmäisenä jäi mieleen että mitä oli yllä.
- Anonyymi
Mulla on usein puvun paita ja farkut, kaiken lisäksi puvun liivit.
Kaulakoruja ja usein myös ranteissa jotain. - Anonyymi
Koulussa kantsii kokeilla erilaisii tyylejä pukee ihan perus kauluspaita.
- Anonyymi
Mä usein laitan baariin tai yökerhoon mustan pukupaidan mustan teepaidan päälle. Ehkä kolme nappii auki, kaululsey pystyssä ja hihat roikkuu avoimina.
Sopivan rento ja reteetä tyyli👍
Voi herättää huomiotakii ... - Anonyymi00006
Hyvä tyyli!!! 👍
Musta pukupaita on aina kunnon style. Mäkin käytän usein kun menee juhliin yökerhoon. Sopii ihan normi koulupäiväänkin.
Rento kokonaisuus kun nostaa kauluksen pystyy, ättää hihat auki roikkumaan ja paidan farkkujen päälle.
Pistän vielä lippiksen päähän, lippa niskaan tietty 👍- Anonyymi00008
Meikä komppaa 👍👍👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439