Mulla oli tänään koulussa päällä musta yksvärinen ns pukupaita t-paidan ja farkkujen päällä.
Jätin kolme ylintä nappii auki ja nostin kaulukset pystyyn. Hihat jätin napit auki, mutta en käärinyt, vaan roikkuivat avoimina.
Olin näkevinäni ihailevia katseita, kun uskalsin pukee kauluspaidan vähän eri tavalla kuin normisti.
Mitä tykkäätte.
Kantsii kokeilla erilaisia tapoja pukee paita.
Paidan kaulukset pystyyn?
7
567
Vastaukset
- Anonyymi
mustaa päälle, tyylikäs aina
- Anonyymi
Mitäs noin päällimmäisenä jäi mieleen että mitä oli yllä.
- Anonyymi
Mulla on usein puvun paita ja farkut, kaiken lisäksi puvun liivit.
Kaulakoruja ja usein myös ranteissa jotain. - Anonyymi
Koulussa kantsii kokeilla erilaisii tyylejä pukee ihan perus kauluspaita.
- Anonyymi
Mä usein laitan baariin tai yökerhoon mustan pukupaidan mustan teepaidan päälle. Ehkä kolme nappii auki, kaululsey pystyssä ja hihat roikkuu avoimina.
Sopivan rento ja reteetä tyyli👍
Voi herättää huomiotakii ... - Anonyymi00006
Hyvä tyyli!!! 👍
Musta pukupaita on aina kunnon style. Mäkin käytän usein kun menee juhliin yökerhoon. Sopii ihan normi koulupäiväänkin.
Rento kokonaisuus kun nostaa kauluksen pystyy, ättää hihat auki roikkumaan ja paidan farkkujen päälle.
Pistän vielä lippiksen päähän, lippa niskaan tietty 👍- Anonyymi00008
Meikä komppaa 👍👍👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle132000Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise981351Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31987En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52986- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell38879