… on sekaisin pysyvästi jättilukiohuumassaan.
Eräs opettaja kertoo, että hänen vuoden aikana opettamansa opiskelijamäärä on lähes 500 opiskelijaa jo nyt. Eikä hän ole vuosiin yrittänyt opetella heidän nimiään.Huolenilmaisussaan opettajat toteavat, että kun opiskelijat ovat toisilleen ja opettajille vieraita, opetusryhmään ei synny turvallista ilmapiiriä. Opettajan on myös vaikea tukea opiskelijaa yksilöllisesti tai edes huomioida hänen tarpeitaan.
Gradian valtuusto
Anonyymi-ap
5
86
Vastaukset
- Anonyymi
Gradia nuortemme parhaaksi😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Vaan sinun ei senkään vertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan sinun ei senkään vertaa
Öööhhh.
- Anonyymi
Ja rapajuoppoa pahoinpitelijää muistamme Muistoissamme ain.
- Anonyymi
kaikki pääpomot, välipomot ja pikkupomot myös yhteen isoon työhuoneeseen tehokkuutta kehittämään keskinäiseen työtarmoonsa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146