Aikamme sankari
15
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Pasi muuttais muuten venäjälle mut mökki on suomessa. Mökki myyntii ja datsa laatokan rannalta. Pasi vaan vemppaa.
T.Larharyhmä - Anonyymi
Hyvä Pasi! Näytä kateellisille suomalaisille.
- Anonyymi
Suomalainen Sisu ja hulluus on tässä jutussa yhteen nivottu, ehkä todellisuus on tarua uskomattomampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen Sisu ja hulluus on tässä jutussa yhteen nivottu, ehkä todellisuus on tarua uskomattomampi.
Hesarin jutun myötä Pasilla ei tule venäjällä mitään ongelmia, sehän tekee diplomaattista työtä. Kyllä propaganda repii tuosta isot otsikot. Jokainen miliisi tietää jo kyseisen mesen.
- Anonyymi
Toiset ne tekee mitä haluaa. Pasi on yksi heistä.
- Anonyymi
Pasi voisi jäädä sinne itärajan taakse ikuisesti.
- Anonyymi
Mitä ne Pasin tekemiset sinulle mitään kuuluu? Hoidat vaan oman ruutusi ja annat muiden hoitaa omansa.
- Anonyymi
Halpaa pensaa ja naisia
Kyllä elämä höllii 😊
- Anonyymi
Pasia sattuu vielä jokupäivä Venäjällä leukaan Sitten on matkailut tehty
- Anonyymi
Leukaan voi sattua vaikka koulussa kuten ikävät uutiset kertovat. Nykyisin et ole turvassa oikein missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leukaan voi sattua vaikka koulussa kuten ikävät uutiset kertovat. Nykyisin et ole turvassa oikein missään.
jepjep
- Anonyymi
Sankari on Antero Mertaranta🫵🫵🫵🫵
- Anonyymi
Oli niin kauan kunnes siirtyi tv hömppään, Häyrinen oli sankarilegenda.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408