Eli haluaisin kuulla asiallisia faktakokemuksia kummasaki mallista, ruusuja/risuja ja kumpi olisi järkevämpi hankkia.
Käytettyä autoa olen siis etsimässä ja tuosta kokoluokasta, mitä Tiida ja Pulsar edustavat.
Noita löytyy vieläkin hyvin huollettuina ja kohtuukilsoilla, vaikka kumpaakaan mallia ei tehdä enää ja mulle riittää käyttöön tosiaan muutaman tonnin käytetykin.
Pari Tiidaa mulla olisikin tiedossa, joista kumpikin täyttäisi kriteerini.
Eli 1,6-litraisella koneella olevat, 1-omistajalta, kilsat kohtuulliset ja alle 5000€ hintaluokka.
Kannattaako edes harkita?
Tiida tai Pulsar-malleista kokemuksia
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
no jos ne pari tiidaa täyttää sun kriteerit niin ei muuta kun ostamaan.
- Anonyymi
Pulsari pari kertaa kokeillut. Ei hassumpi.
Molemmat lienee laadultaan samaa luokkaa. Koiranluita saa joskus vaihdella ja matka jatkuu.- Anonyymi
Ok.
Aika kulutustavaraa ne taitaa olla muutenkin. Ainakin etäällä tutulla on Note, josta sanoo, että koiranluita se kuluttaa jonkun verran, vaikua muuten ei ole mutään vikaa ollut.
Täytyypi katsella vielä, jos innostuisi yrittämään kauppoja jostain noista nisukoista.
Mulla oli aikanaan yks Primera ja yks Almera, joilla ajoin aika kauan ja paljon mitään isompia murheita, niin sen puolesta mulle jäi käsitys Nissanista aika hyvänä perusauto-merkkinä. Tiida ainakin taisi tulla Almeran tilalle, Pulsarista en ole varma, korvasiko sitten Tiidan..
Noihin sähkövispilöihin tai hybrideihin en halua ainakaan tällä hetkellä sekaantua millään tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371345Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981325Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891205- 1071075
- 181006
- 711002
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva16989- 56979
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f174859Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16821