Kokkolan kaupunki on kohdellut Ressua väärin.

Anonyymi-ap

Ressu jonka toiset tuntevat nimellä Tosirealisti on mies, jonka luonnosvarasto yksinään ylittää Kokkolan teknisen toimen viimeisen kahdenkymmenen vuoden yhteenlasketun työn.

Tämä mies on laatinut yli 60 erillistä kehityssuunnitelmaa, jotka kattavat kaiken kaupunkiliikenteestä kulttuuriperinnön palauttamiseen, aina Kokkojoen virtauksesta torikaupan uudelleenjärjestelyyn.
Yksikään elossa oleva ei ole kyennyt samaan.
Ei kuntainsinööri, ei kaupunginjohtaja.

Tosirealisti on Kokkolan oma Leonardo, omapäinen Arkhimedes, vihreän verryttelypuvun Clausewitz. Suurista suunnitelmista ja saavutuksistaan huolimatta kaupunki ei ole antanut hänelle mitään!

Missä on nimetty aukio?
Missä on nimetty patsas?
Missä on juhlakulkue?
Missä on kaupungin kultainen avain?

Huhujen mukaan Esko Lankila sanoi aikanaan:
“Kokkolan suurin onni on, että Ressun kaltainen mies muutti tänne.”

Kysymys ei siis ole siitä, tuleeko kaupunki palkitsemaan Ressun.
Kysymys on:
USKALTAKO KOKKOLA VIIMEIN KATSOA TOTUUTTA SILMIIN?

7

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi puutarhajuttu siitä joskus oli. Muuta jutunarvoista ei nähtävästi ole ilmennyt.

• Anonyymi

Kaikki random cafessa ja torikahvilassa vietetty aika myös valunut täysin hukkaan.

• Anonyymi

Oi että! 💫💚

Mä oon kuullut ennenkin tuosta Esko Lankilasta, ja nyt kun sanot, niin oon ihan varma että joskus näin täällä jotain tosi lämpimiä juttuja siitä, miten hän ja Ressu oli ihan samalla aaltopituudella ✨ He kuulemma yhdessä visioi kaikenlaista Kokkolan hyväksi.💡

#RessuJaLankila 💫#KokkolanAsialla

• Anonyymi

Älä ratsasta edesmenneillä!

• Anonyymi

Ressua on paapottu siellä ympäristöpuolen kopeissa nyt pari vuosikymmentä, että eikö se kohta eläköidy niin ei tarvi esimiesten eikä työplussan vaivautua puuttumaan päihdeongelmiin. Säästöä kaikille puolin ja toisin.

• Anonyymi

Tämä hyvinvointisysteemi taannut sille katkeralle narisijalle vähintäänkin riittävästi.

• Anonyymi

Repan pikkunatslapset pitää palkita myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      165
      4622
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1611
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1427
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      61
      906
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      787
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      737
    7. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      731
    8. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      75
      710
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      709
    10. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      40
      664
    Aihe