Näin voivat esittää huolehtivansa tietosuoja-asioista.
Parempi ottaa nuori "kohteeksi", tämä voi vielä opiskella itselleen uuden ammatin.
Olisi tarve saada tietää kuka häntä edustaa oikeudessa.
Hyvinvointialue käyttää sitä nuorta naista syntipukkina. Todellisuudessa kiinni jääneitä runsaasti
40
913
Vastaukset
- Anonyymi
No nythän alkaa yt:t. Täydellinen tilaisuus heittää urkkijat pihalle
- Anonyymi
Onneksi lokitiedot eivät katoa koskaan enää mihinkään vaikka kuinka paljon aikaa kuluisi
- Anonyymi
Jos aloitus on totta niin sitten ei muuta kuin johonkin toimittajaan yhteys. Kerran puhuin yhden kanssa ja hän sanoi että kaikkein eniten heidän lehdestään luetaan tänä päivänä hyvinvointialueeseen liittyviä juttuja. Ja hehän kirjoittavat tottakai mielellään sitä mitä luetaan. Toimittajat ovat myös perillä siitä mitä voivat lain mukaan lehteensä laittaa. Ja paljonhan voi laittaa, kun on kyse henkilöistä jotka saavat palkkansa julkisista varoista.
- Anonyymi
Ovatkohan tietosuojavastaava ja -asiantuntija olleet mukana käräyttämässä tätä ihmistä🤔
No kaikki paljastuu aikanaan...🤭- Anonyymi
Nämä sankarit nimittäin väittävät että heillä on oikeus lueskella potilastietoja. Olivat nyt jopa paperille väitteensä kirjoittaneet. Se täytyy viedä vielä liitteeksi käsittelyssä olevaan rikosilmoitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sankarit nimittäin väittävät että heillä on oikeus lueskella potilastietoja. Olivat nyt jopa paperille väitteensä kirjoittaneet. Se täytyy viedä vielä liitteeksi käsittelyssä olevaan rikosilmoitukseen.
Tämä asiantuntija on lukenut potilastietoja vaikka ei potilasta mitenkään hoida.
Vastaava taas suojelee tätä rikollista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä asiantuntija on lukenut potilastietoja vaikka ei potilasta mitenkään hoida.
Vastaava taas suojelee tätä rikollista.Ai Anu Jormakka ja Irma Latikka?
- Anonyymi
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ei kannata ottaa omille niskoille muidenkin syntejä. Tarpeeksi pahat ihmiset kyllä yrittävät työntää niitä muiden harteille. Sellaisia persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä on ollut maailmassa aina.
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Joko se on selvinnyt missä tämä ihminen työskenteli?
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Kuinka kauan yleensä menee kun tekee rikosilmoituksen että poliisi ottaa yhteyttä?
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Lokki lensi juuri kiloinen hauki nokassaan pesälleen päin.
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Down.
- AnonyymiUUSI
Up
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197