Vali vali vali vaan karjatalolliset

Anonyymi-ap

Vali vali aina te viljeliät . karjanhoitajat valitatte , , hittovie on lomituspalvelut omaan tahtiin työskentelyä on vuosilomat jne, , ana valitatte hyvällä syylä voisi mainita jotta tiedättekö toista suojatyöpaikkaa jossa pystty olemaan päissään eikä kukaan kyttää tekemisiään ei niin. voi voi kun on kova duuni ja huono palkka.

5

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei ole tuo töissä päissään olo ollenkaan kärkipäässä työolohaavelistalla. Toisekseen, kun itselleen tekee, on itse siitä vastuussa. En päästäisi päissään olevaa lomittajaakaan töihin (krapulaisistakin ilmoitan lomatoimistoon) niin miksi haluaisin omaakaan työtäni humalalla sabotoida? Ja työajoista, ihan vapaasti tehdään seitsemän päivää viikossa, yli 10h päiviä. Jos sen 26 vuosilomapäivää jakaa tasaisesti pitkin vuotta, se olisi kaksi päivää kuussa ja yhdessä kuussa neljän päivän 'huikea' loma. Sunnuntaitahan noista päivistä voi olla kolme, joten aika arkista olisi lomanvietto. Ehtiihän siinä puolitoista päivää jotain muita kotitöitä tehdä, kun ensin aamun neuvoo mahdollisesti joka lomalle eri lomittajaa talon tavoille. Kyllä.passaa duunarin lomilla, työajoilla ja saikkumahdollisuuksilla kadehtia.

• Anonyymi

Normaalistihan se 10h työpäivä on aamunavetta 2h, netflix 6h, iltanavetta 2h. Ja päivän aikana tehdään paljon asioita mitä muut tekee iltaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalistihan se 10h työpäivä on aamunavetta 2h, netflix 6h, iltanavetta 2h. Ja päivän aikana tehdään paljon asioita mitä muut tekee iltaisin

Höpöhöpö. Minulla se on 5h aamunavetta, päivällä muita maatalouden töitä kuten paperihommia, eläin-ja talouskirjanpitoa, tarvikkeiden hankintaa ja kotitöitä 5h ja sen päälle 5h iltanavetta. Jos jaksaa vielä, illalla tehdään sitä, mitä muualla työssäkäyvät vapaapäivinä. Eli levätään ja harrastetaan., toisinsanoen ei ehdi kumpaakaan. Telkkari seisoo joutilaana, kun ei ole digiboksia, Netflix on minulle aivan tuntematon suuruus.

• Anonyymi

Ruusutarhat ja paratiisit ovat toisella suunnalla. Katsele pilvenpiirtäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27