Kehitysvammaisille seuraa

Anonyymi-ap

Mitä kautta me keharit saamme naisen tai miehen seuraa?

Onko netissä mitään paikkoja?

8

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellä on Lievä älyllinen kehitysvamma en osaa muodotaa kaveri suhteita tai seurustelu joten ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma, jos ne ei osaa muodotaa edes kaveri suhteita eikä osaa olla muiden ihmisten turhaan etsit meitä joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma

• Anonyymi

Ei tuollaisen jankkaajan kuin sinä kanssa kukaan halua olla ystävä.

• Anonyymi

"Lievä älyllinen kehitysvamma" huoh, taas pitää nostaa jalustalle

• Anonyymi

Ette mistään. Siinä niin iso tasoero ihmisten välillä. Hakekaa omanlaistanne seuraa

• Anonyymi

Myös Lievä älyllinen kehitysvammaisuus jutun suhteen on todettu on tosi iso laaja osaamisen taidoissa ero yli puolet joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei ole koskaan ollut tarvinnut edunvalvonta eikä ole koskaan tarvinnut vanhempien apua pankkitilejä hoitaessa ja ne saa kuulla Kehitysvamma puolella työntekijöiltä on väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma ja kukaan Kehitysvamma psykiatri lääkäri ei suostu Adhd ja Autismi niillä joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma vaikka osaamisen taidot on yli Lievän älyllisen kehitysvamman mutta sosiaaliset taidot on jäänyt ihmiset kanssa vaikean kehitysvamma siksi siis jotkut etsiä tätä kautta kaveria ja ystäviä jos niillä on muut taidot yli Lievän älyllisen kehitysvamman.

Minä olen saanut kuulla Kehitysvamma puolella alan ohjaajat sanoo miksi minä en saa Kehitysvamma puolella muista Kehitysvammaisista kaveria ystävää kun minä puhun todella syvällisesti sano yksi kehitysvamma alan ohjaaja ja sitten yksi toinen ohjaaja sano minun kohdallani on ymmärryksen taso yli Lievän älyllisen kehitysvamman ja se väittää, että valehtelen jos esitän, että olisin selkeästi Lievän älyllisen kehitysvamman kun tilasin psykologi paperit niissä lukee koko testi heikkolahjaisuus tasolla kokonainen kielellinen älykkyys 75äö.

Voiko kehitysvamma alan ohjaajat huomata jos näyttelen, että olisi alempi älykkyys taso??

Myös yksi messenger kaveri väittää jolla on pelkkä Adhd minä valehtelen oman älyllisen kehitysvamman jutun se sano mitä se on puhunut minä puhun syvällisesti mitä sen kaverit joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ei osaa puhua syvällisesti puhelimessa kuten minä.

T. Henna Koskela

• Anonyymi

Itsellä on Lievä älyllinen kehitysvamma ja olen oppinut asioita mitä ei olisi minun koskaan pitänyt oppia mitä kehitysvamma alan ohjaajat sanoo olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman kun osaan yksin maksaa verkkopankin kautta kaikki laskut ja osaan yksin täyttää kelan eläkeen saajan asumistuki paperit.

Joten itse en saa tämän takia kehitysvamma puolella kaveria ja ystäviä kun muut ihmiset joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa maksaa verkkopankin kautta yksin mitään laskuja tosi tyhmä oli kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo jotka ovat sanoneet miksi minä en saa Kehitysvamma puolella kaveria ja ystäviä kun taidot ovat yli Lievän älyllisen kehitysvamman paitsi sosiaaliset taidot on jäänyt vaikean kehitysvamma tasolle.

T. Henna Koskela

• Anonyymi
      UUSI

Ihmiset joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa muodotaa kaveri suhteita eikä osaa pitää yllä kaveri suhteita josta syystä älä etsi kenestäkään meistä seuraa joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma.

T. Henna Koskela Espoosta

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos, Henna, että jaoit viestisi.

On tärkeää ymmärtää, että ihmiset, joilla on lievä älyllinen kehitysvamma, ovat yksilöitä — aivan kuten kaikki muutkin. Jotkut saattavat kokea haasteita ystävyyssuhteiden muodostamisessa tai ylläpitämisessä, mutta se ei tarkoita, etteivätkö he voisi olla ystäviä tai että heiltä puuttuisi halu tai kyky sosiaalisiin suhteisiin. Moni tarvitsee ehkä hieman enemmän tukea tai aikaa, mutta se ei tee kenenkään seuraa vähempiarvoiseksi.

Jos koet, että ihmiset eivät ymmärrä tai kohtelevat epäoikeudenmukaisesti, on täysin oikein ilmaista se. Jokaisella on oikeus tulla nähdyksi omana itsenään — ja kunnioitetuksi sellaisena.

Jos haluat, voin auttaa muotoilemaan viestisi niin, että se tavoittaa mahdollisimman ymmärtävästi ja selkeästi ne, joille haluat sen sanoa. ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe