Löytyisikö täältä daamia kuka kaipaisi vähän nuorempaa miestä? Olen 50+ ukm Tampereelta.
Nuorempaa miestä?
17
391
Vastaukset
- Anonyymi
No kiinnostaa todella
- Anonyymi
Onko sulla rahaa?
Perillisiä?
Aloittaja, mitä me sinulla tehtäisiin???
Ole vaimosi ilona :D- Anonyymi
Rahat nuo auervaarat vaan vie.
- Anonyymi
Aika negatiivista kommenttia. Tuossa iässä kannattaisi miettiä muutakin?
Onneksi jotkut tajuaa hauskanpidon päällekin.- Anonyymi
Ota ihmeessä yhteyttä aloittajaan!
- Anonyymi
Eihän 50+ ole mikään nuori enää.
- Anonyymi
Kunhan kaiken kustannat. Olen jo tehnyt testamentin, että minusta et rikastu, mutta mukavaa juttuseuraa,,.
Yleensähän se on niinpäin ,että nuoremmat yrittää saada ikäihmisen omaisuutta ns ”rakkauden” varjolla. - Anonyymi
Menis äijä töihin eikä kyttäisi vanhuksien rahoja.
- Anonyymi
Jos tää on sen "työ"?
- Anonyymi
Tässä ikävaiheessa omanikäisen miesystävän saaminen olisi kyllä kuin lottovoitto .
- Anonyymi
Itse olen onnellinen ilman miestä. Tosin jokin kotiapu olisi joskus tarpeellinen. Ehkä sitä varten voi tilata jonkun ulkopuolisen työntekijän, omaa miestä ei välttämättä tarvita, vain tätä varten.
- Anonyymi
Aloittaja: sitä juuri tarkoitan, että koko pakettia on aika rajallisesti markkinoilla eri syistä.
Minä tarjoan vain hyvänäpitoa ja juttuseuraa. Raha ei liity mitenkään tähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja: sitä juuri tarkoitan, että koko pakettia on aika rajallisesti markkinoilla eri syistä.
Minä tarjoan vain hyvänäpitoa ja juttuseuraa. Raha ei liity mitenkään tähän.Kuka hullu viitsii jatkaa tätäkin provoa.
Turha ärsyke.
ei mulla muuta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hullu viitsii jatkaa tätäkin provoa.
Turha ärsyke.
ei mulla muuta!Kyllä tämän ketjun moni on ottanut vakavssti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892