Löytyisikö täältä daamia kuka kaipaisi vähän nuorempaa miestä? Olen 50+ ukm Tampereelta.
Nuorempaa miestä?
17
439
Vastaukset
- Anonyymi
No kiinnostaa todella
- Anonyymi
Onko sulla rahaa?
Perillisiä?
Aloittaja, mitä me sinulla tehtäisiin???
Ole vaimosi ilona :D- Anonyymi
Rahat nuo auervaarat vaan vie.
- Anonyymi
Aika negatiivista kommenttia. Tuossa iässä kannattaisi miettiä muutakin?
Onneksi jotkut tajuaa hauskanpidon päällekin.- Anonyymi
Ota ihmeessä yhteyttä aloittajaan!
- Anonyymi
Eihän 50+ ole mikään nuori enää.
- Anonyymi
Kunhan kaiken kustannat. Olen jo tehnyt testamentin, että minusta et rikastu, mutta mukavaa juttuseuraa,,.
Yleensähän se on niinpäin ,että nuoremmat yrittää saada ikäihmisen omaisuutta ns ”rakkauden” varjolla. - Anonyymi
Menis äijä töihin eikä kyttäisi vanhuksien rahoja.
- Anonyymi
Jos tää on sen "työ"?
- Anonyymi
Tässä ikävaiheessa omanikäisen miesystävän saaminen olisi kyllä kuin lottovoitto .
- Anonyymi
Itse olen onnellinen ilman miestä. Tosin jokin kotiapu olisi joskus tarpeellinen. Ehkä sitä varten voi tilata jonkun ulkopuolisen työntekijän, omaa miestä ei välttämättä tarvita, vain tätä varten.
- Anonyymi
Aloittaja: sitä juuri tarkoitan, että koko pakettia on aika rajallisesti markkinoilla eri syistä.
Minä tarjoan vain hyvänäpitoa ja juttuseuraa. Raha ei liity mitenkään tähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja: sitä juuri tarkoitan, että koko pakettia on aika rajallisesti markkinoilla eri syistä.
Minä tarjoan vain hyvänäpitoa ja juttuseuraa. Raha ei liity mitenkään tähän.Kuka hullu viitsii jatkaa tätäkin provoa.
Turha ärsyke.
ei mulla muuta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hullu viitsii jatkaa tätäkin provoa.
Turha ärsyke.
ei mulla muuta!Kyllä tämän ketjun moni on ottanut vakavssti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043036
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872405- 241946
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221510Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291480Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151375- 87902
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26887Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2759