Mun miesystävä hakkas mut tein rikosilmoituksen. Se sano etten voi ku mul ei oo todistajia. Oli poliisit paikalla mut kerkes painuu kotiinsa josta se pidätettiin.
Voinko tehdä kotiväkivallata ilmoituksen ku ei ollut todistajia?
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä olisi hyvä käydä tutkituttamassa väkivallan jäljet?
- Anonyymi
Lääkäriin vammoja näyttämään ja lausuntoa ottamaan siitä, sopivatko ne kertomukseesi, heti, kun ne vielä ovat näkyvissä. Se on se ratkaiseva juttu.
Se on todistelun kannalta paljon ratkaisevampaa.
Poliisia kuullaan kyllä omalta osaltaan tarvittaessa todistajina tilanteesta sellaisena, kuin he sen havaitsivat.- Anonyymi
Noin juuri. Kyseessä on lähisuhdeväkivalta, joka on virallisen syytteen alainen rikos. Lääkärinlausunnosta selviää miten vammat ovat syntyneet. Mies tietysti väittää, että akka kävi ensin päälle ja hän puolusti itseään. Oikeudella on kuitenkin vapaa harkinta, ketä
se uskoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284