Siis tänään en ole saanut omalla puhelimellani Suomi24-sivua auki, vaan tarjoaa jotain codea!! Outoa on se, että kumppanin kännyllä pääsee!
Missä siis vika? Olen käyttänyt aina Braven selainta, eikä ole ollut ongelmia.
Mitään muutoksia ei ole tullut, paitsi pari viikkoa sitten Elisan tietoturva, mutta kai se olisi vaikuttanut heti. Puhelin normi Samsung Android.
Onko kenelläkään ajatusta missä vika voi piillä?
Missä voi olla vika????
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ei missään ole mitään vikaa - vikaa - vikaa - vikaa - vikaa - vikaa - vikaa - vik...
- Anonyymi
Testasin Chromella, niin sivu aukeaa normaalisti!?? Syy näyttää siis olevan Brave, mutta miksi???
- Anonyymi
Vaikea sanoa, mikä siellä vikana on. Poista selain ja asenna se uudestaan. Se monesti auttaa vikatilanteissa.
- Anonyymi
Kyllä mulla toimii Bravella ilman ongelmia. Käy läpi oman Bravesi asetukset, jos vaikka oot säätäny siellä jotain vinksalleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla toimii Bravella ilman ongelmia. Käy läpi oman Bravesi asetukset, jos vaikka oot säätäny siellä jotain vinksalleen.
Olen laittanut aika monta sovellusta Bravelle, niin en viitsisi edestakaisin poistaa. Mikä asetus siellä yhtäkkiä vinksahtaa, kun aiemmin ei ole ollut mitään häikkää? Ärsyttää mainokset!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut aika monta sovellusta Bravelle, niin en viitsisi edestakaisin poistaa. Mikä asetus siellä yhtäkkiä vinksahtaa, kun aiemmin ei ole ollut mitään häikkää? Ärsyttää mainokset!!!
Ehkä sinulla on asetusten kohta 'Brave-suojaukset ja yksityisyys' - 'Estä seuraimet & mainokset' asetettu "aggressiiviseksi", jolloin joidenkin sivustojen toiminnallisuus saattaa joiltain osin hieman kärsiä. Kokeile vaihtaa asetus siinä tapauksessa siinä kohdin "standardiksi".
- Anonyymi
Elisa tietoturva on täysin turha ja jopa huijausta. Kannattaa poistaa ja unohtaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 995447
- 2634698
- 484612
- 643322
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412224