Paljon olen etsinyt itse tietoa, kuinka kauan osa-kuntoutustuen jatkohakemuksen päätös Kevalta vie aikaa. Nyt on minulla tuoretta tietoa.
Minulla sitä haetaan aina vuodeksi kerrallaan. Tämä kesto riippuu täysin ihmisten eri sairauksista.
Tarvitsen jatkohakemukseen B-lausunnon työterveyslääkäriltä, hän lähettää lausunnon suoraan Kevaan. Se on hyvä lähettää 6-8 vk ennen edellisen osa-kuntoutustuen loppumista.
Vielä en ole tarvinnut erillisiä lausuntoja erikoissairaanhoidosta, toki sieltäkin ne saan tarvittaessa. Työterveyslääkärin B-lausunto on ollut riittävä.
Vuosi sitten 2024 jatkohakemuksen käsittelyssä meni 1 päivä, tänä vuonna sain päätöksen 4 vk käsittelyajan jälkeen. Päätökset puoltavia, osa-kuntoutustuki myönnetty.
Vaihtelua käsittelyajoissa on, Kevan sivuilla on hyvin merkitty yleisimmät käsittelyajat aikana.
Toivon tämän viestin auttavan monia. On aika kuumottavaa odottaa päätöstä joka kerta. Nyt tiedän sen, että joskus siinä menee päivä ja joskus kuukausi.
Osa-kuntoutustuki
Anonyymi-ap
1
238
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulemma kannattaa hakea suoraan tayskuntoutustukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233