Minulla on 13v adoptio poika joka jäi minulle suhteen erotessa. Olen 34v itse. Poika tuli yksi päivä litsi auki ja hänellä ei ollut alushousuja, nappasin vetoketjusta ja repäsin ylös, terskasta jäi pieni pala väliin ja siitä tuli verta, jouduin väkisin repii vetskarin auki. Käytiin näyttää lääkärille ja lääkäri kirjoitti jotain kemikaalia..olen eläin ja ympäristön suojelija, tämän pojan pippelin takia ei luontoa kuormiteta, löin jopa poikaa korville lääkärin takia. Tutkin nettiä että mitä siihen kipeään, haavautuneeseen terskaan voisi laittaa mikä olisi luonnollista ja poistaa tulehdusta. Chili tuli vastaan ja se on hyvä, ja sattui tuuri, minulla on ulkomailta ostettua pippurisumutetta joka kirveltää ja sitä saa käyttää itsepuolustukseen joten se ei ole vaarallista..nyt joka päivä kaksi tai kolme kertaa sumutan tuota pojan pippelin. Poika oikein kiemurtelee ja itkee, mutta lääkkeet vaikuttaa näin. Olen myös ajatellut että leikkaan joku päivä siltä esinahan pois niin ei ole tiellä, ja ompelen jonkun jutun korvaamaan sen. Jonkun värikkään tai nahkapalan jonka Loimaan nahkaliimalla ja nitojalla kiinni pippelin ympärille. Nyt lähden pesemään pojan pippeliä, etikka vedellä poika on pakko paidassa ettei rimpuile
Yh äiti ja pojan pippelin kotihoito
Anonyymi-ap
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017473
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?875171- 804915
- 1324298
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103078- 522719
- 462692
- 552292
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112263Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211870