Hänen työtapansa on että kun tekee mahdollisimman vähän niin ei tee niin paljon virheitä.
Eiköhän me uudet valtuutetut eroteta työjuhta.
Luhangan kunnanjohtaja
32
1178
Vastaukset
- Anonyymi
Kunta kuin kunta, mitä enemmän siellä tehdään sen enemmän siitä on haittaa kuntalaisille.
- Anonyymi
👍🏼👍🏼👍🏼😂
- Anonyymi
Mites ne teidän lääkäripalvelut? Muuten vaan kyselen.
- Anonyymi
lääkärireissulla voi hoitaa kauppa-asiat Muuramessa.
- Anonyymi
Uhkailette vaan kunnanjohtajan erottamista, mutta tuskin saatte mitään aikaseksi. Sulka hattuun sille, joka tekee alotteen (uskaltaa)!
- Anonyymi
Miten se aloite tehdään että päästää siitä eroon.
- Anonyymi
Meidän pitää päästä eroon kunnanjohtajasta. Äkkiä. Se on aivan turha mies.
- Anonyymi
Edellinen kunnanjohtaja oli hyvä.
- Anonyymi
Voimme yhdistää voimamme ja potkia kunnanjohtaja pois kunnastamme.
- Anonyymi
Kyllä on aika vaihtaa kunnanjohtajaa.
- Anonyymi
Yhdistetään kaikki voimamme ja annetaan kunnanjohtajalle potkut jos ei itse tajua häipyä.
- Anonyymi
Kunnan johtoa ja kunnanvaltuutettu ja ravintolan omistaja ovat Luhangan mafia. Kukaan ei voi mitään heille. He ovat pahoja ihmisiä. Hävetkää hävetkää. Kukaan ei tule enää ravintolaan koska kaikki haukutaan siellä. Nurmikon leikkaaja on epärehellinen. Repikää siitä.
- Anonyymi
Meillä on oma mafia. Minuun ei pysty kukaan kun en tee mitään.
- Anonyymi
Mafia pyörittää meidän kuntaa joista kaksi on johtajia ja yksi baarin omistaja. Pahojs juttuja.
- Anonyymi
Kj on älykäs ja komea mies
- Anonyymi
Hölmöä väittää itsestään noin.
- Anonyymi
Tuomo on lutunen
- Anonyymi
... ja tavattoman viisas mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja tavattoman viisas mies.
Naisten mielestä myös söpö
- Anonyymi
eikös valttutujen tulle yhdistää kuntalaisia eikä eroittaa minun käsitykseni on tämä mitä syvemälle syylistymme syytelemään toisiamme sen hankalammaksi toinen osapuoli muuttuu ja se johttuu ihmisen luonteesta asijoita voi muttaa mutta ihmisen luonne on vaikeampi niin miksi emme käyttäisi asijoiden käsittelyssä sittä helpompaa ratkasua eli solidaarisuutta
- Anonyymi
Jos on lutuinen saa paljon muissa asioissa anteeksi
- Anonyymi
Ensinnäkin kunnanjohtajan luottamuksesta päättää kunnanvaltuutetut. Täällä on turha uhkailla hänen erottamisesta. Älä lyö lyötyä niinkuin kuuluu sanonta. Tällaisellä toiminnalla pilataan Luhangan maine. Kun uskotaan kaikenlaisia juoruja soppa sen kuin kiehuu yli. Menkää itse, kokekaa, näkekää asiat. Juoruihin ei kannata lähteä.
- Anonyymi
Ei noita lässyttäjiä kiinnosta muu kuin päänsä aukominen. Livenä ne uskalla edes päivää sanoa
- Anonyymi
Mikä maine nyt Luhangassa pilataan ???
- Anonyymi
Miksi lempeää ja ihanaa miestä täällä kritisoidaan?
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minä en koskaan eroa enkä kuuntele köyhien höpötystä. Saaketin hölmöt kirjoittelijat.
- Anonyymi
Naiset pitävät hänestä ja kaipaavat häntä kovasti!
- Anonyymi
Isotissi kommentoi.
- Anonyymi
Naisten mielestä hän on hyvin lutunen
- AnonyymiUUSI
Toki kunnanjohtajan pitää olla muutakin kuin pelkkä söpö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toki kunnanjohtajan pitää olla muutakin kuin pelkkä söpö
Alkoholismi on yksi hyvä ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014