Kirkkohäät vanhoilla

Anonyymi-ap

Miksi ihmiset menevät lähes 70 vuotiaina avioon?
Takana on pari avioliittoa kummallakin.
Pidetään oikein kirkkohäät ja isot kemut?
Ei tajuu

40

254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi sinun ei tarvitsekaan tajuta

Tässä iässä, jos on mahdollista juhlaa, kannattaa juhlia - ei niitä koskaan liikaa ole ja häät jos mitkä, ovat juhlimisen arvoiset.

• Anonyymi

Siinähän on mies löytänyt itselleen omaishoitajan. Kait sitä sitten kannattaa juhlia.
        Nuo leskimiehet eivät tahdo osata edes vettä keittää.
        Hyvähän siihen on saada joku vellinkeittäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän on mies löytänyt itselleen omaishoitajan. Kait sitä sitten kannattaa juhlia.
        Nuo leskimiehet eivät tahdo osata edes vettä keittää.
        Hyvähän siihen on saada joku vellinkeittäjä.

Rakkaus ikääntyneillä on ihan samanlaista kun nuorillakin.
        Ja jos ovat päättäneet olla yhdessä niin luulen että ovat ottaneet huomioon myös ne omaishoitajuudet joista sinulla on ongelma

• Anonyymi

Jotkut haluavat juhlia, tykkäävät juhlahumusta ja vierasjoukosta. Toiset tahtovat näyttää kaikille onnensa ja ilonsa. Osalle on myös tärkeää, että avio on siunattu Korkeimman suojeluksessa. Vamhempiakin avioon astujia on olemassa kuin 70:set.

• Anonyymi

Vapaassa maassa saa mennä naimisiin ja olla menemättä.

• Anonyymi

Ennen kirkko ei vihinnyt eronneita pareja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kirkko ei vihinnyt eronneita pareja.

En keksisi itse yhtään syytä tämän ikäisenä, että vielä menisin kolmannen kerran avioon.
        Olisi joku vanha ukko pyörimässä jaloissa.
        Tai jos olisi oikein äärettömän varakas mies ja von alkuinen sukunimi.
        Sitten voisi mieli muuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En keksisi itse yhtään syytä tämän ikäisenä, että vielä menisin kolmannen kerran avioon.

Ei se sinua huolisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se sinua huolisi.

Mistä sinä sen tiedät?
        Kirjoitin tuon klo 20:47
        Leskel70

• Anonyymi

Ihan niin , jos haluaa mennä avioliittoon niin miksi aloittajalla on ongelma toisten asioista, ettei muka tajua, ei kai kukaan ole pyytänytkään häntä tajuamaan.
        Kaksin aina kaunihimpi, se pätee aina . Sitten on niitä jotka eivät halua enää avioitua , sekin on heidän päätös.
        Joku jo huolehtii hääyöstäkin , sääliksi vaan käy huolehtijaa ,
        Sillä mitä tulee hääyöhön niin kaikki eivät ole impotetentteja, on melkein 90 vuotiaitakin jotka eivät tarvitse mitään potenssi aineita , se vaan on niin että siinäkin asiassa ollaan erilaisia .
        Usein nämä ihmiset elävät kauan joilla on toimiva
        suhde. Siis ei tartte tehdä ironiaa siitä että luulee toisten ovat yhtä saamaton kun itse on.
        Rakkaus on samanlaista oli ihminen nuori tai vanha. Ei siitä kateellisten tarvitse ottaa ongelmaa itselleen onnea vaan toivotan niille joilla elämä o; elämisen arvoista ja eivät alistu sen lapsena linjan kannalle missä pahansuopaisuus ja kateus loistaa hyvin kirkkaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole vielä yli 30 vuodenkaan jälkeen keksinyt yhtään pätevää syytä miksi menisin toisen kerran avio- tai edes avoliittoon. Ensimmäisestä erosin jo 34 vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sinua huolisi.

🤣🤣🤣🤣.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole vielä yli 30 vuodenkaan jälkeen keksinyt yhtään pätevää syytä miksi menisin toisen kerran avio- tai edes avoliittoon. Ensimmäisestä erosin jo 34 vuotta sitten.

Sama täällä, erosin v. 1990 ja niin hyvää ei ole löytynyt että riesakseni ottaisin, vaikka jos hyvän saisin niin ottaisin kyllä, ei se yksinkään aina hääviä ole.

• Anonyymi

Vanha kusilortto.

• Olet siis sinä.
        Et vissiin kaipaa kirkkohäitä.
        Hyvä niin.

• Anonyymi

Mitä se sulle kuuluu ? Suomessa on ihmisillä itsemäärämisoikeus.

• Aikuiset lapset riemuitsevat kun mummu on taas löytänyt elämänsä miehen.

• Anonyymi

Tahatonta komiikkaa parhaimmillaan.

• Anonyymi

Ei sun tarviikkaan tajuta. Kukin taaplaa tyylillään.

• Jos se kolmas kerta alttarilla tuo mummulle ja pappalle onnen.
        Lyhyen tuttavuuden jälkeen.

• Anonyymi

Toiset menee ja toivotan onnea. En ottais tähän ketään, ei miestä eikä elukkaa.
      Pelaan golfia ja pelikaverin aviomies harmittelee kun vaimo on niin paljon pois. Tietenkin tavallaan ihana että pitkässä liitossa mies vielä ikävöi ja vaimo on haluttu ja odotettu. Mutta minä haluaisin että voisin pelata hänen kanssaan pidemmän kierroksen. En tiedä kumpaa hän haluaisi.
      Toinen pelikaveri joutuu kiirehtimään koiran luo, kun se on tottunut että emäntä on kotona määrättyyn aikaan pissattamassa. Jäin tänäänkin yksin pelaamaan pidempään. Kun kerran kentälle lähden niin sitten pelaan enkä piipahda.
      Kolmatta pyysin reissuun huonekaveriksi, siellä ollaan yö. Ei voi kun on kissa, eikä sitä voi jättää yksin kun on niin pienikin.
      Onneksi löysin sitten huonekaverin, jolla ei ole esteitä, säästän 230 e.

• Anonyymi

Anna mennä vaan, hole in one....hii!

• Anonyymi

Niimpäniin, meillä kaikilla on asioiden tärkeysjärjestys. Harvalle golf on siellä kärkipäässä vaan elämässä on, ja pitää ollakin , muuta tärkeämpää. Se voi olla kissa, koira, lapsi, lapsenlapsi tai oma puoliso.

Minulla on paljon harrastuksia mutta yksikään niistä ei mene puolison edelle eli tarkoitan sitä, että jos puolison kanssa vietetään aikaa sovitusti tai vaikkapa sovittu yhteisesti lounaasta niin harrastukset saavat jäädä, ne kyllä odottavat.

Ymmärrän kyllä, että sinä niin kuin me muutkin ajattelemme ensi sijaisesti itseämme mutta se, että muidenkin pitäisi ajatella sinun parastasi, on jo aika harvinaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpäniin, meillä kaikilla on asioiden tärkeysjärjestys. Harvalle golf on siellä kärkipäässä vaan elämässä on, ja pitää ollakin , muuta tärkeämpää. Se voi olla kissa, koira, lapsi, lapsenlapsi tai oma puoliso.

Minulla on paljon harrastuksia mutta yksikään niistä ei mene puolison edelle eli tarkoitan sitä, että jos puolison kanssa vietetään aikaa sovitusti tai vaikkapa sovittu yhteisesti lounaasta niin harrastukset saavat jäädä, ne kyllä odottavat.

Ymmärrän kyllä, että sinä niin kuin me muutkin ajattelemme ensi sijaisesti itseämme mutta se, että muidenkin pitäisi ajatella sinun parastasi, on jo aika harvinaista

En minäkään tunne ketään joka pelaisi golfia, ei ketään tuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään minua tarvitse ajatella, tekevät kuten tahtovat. Golfkaveri tosin ei kerro että ai kun kiva mennä kotiin kun mies odottaa ruoanlaittoon. Minä kerroin tämän vaan siksi että olen onnellinen, että ei ole näitä rasitteita itsellä. On paljon parempi tilanne. Käyn riiaamassa silloin kun sopii. Mies laittaa herkkuruokaa, perkaa ja grillaa päasiassa pyydystämiämme kaloja, pihvejäkin laittaa ja pilkkoo salaatteja. Minä teen sen eteen liikunnan vuoksi, omaksi iloksi ja hänen hyödyksi töitä hänen omakotitalonsa pihamaalla. Osaan vaikka mitä kun olen niitä lapsesta asti tehnyt.
        Olen aikanaan yhden perheen passannut viimosen päälle, mies ei osannut edes perunoita keittää eikä silitysrautaa käytellyt. Enkä tuntenut itseäni alistetuksi. Se oli sitä aikaa.

• Anonyymi

20 vuotta erosta. Ei ole uutta, alkuun ajattelin jos sittenkin vielä, mutta lapset ja lastenlapset menivät edelle. Nyt ei enää ole hinkua.

• Anonyymi

Jatkan vielä alotukseen55⁷. Osa ihmisistä on parisuhde eläjiä ja haluavat virallistaa suhteensa kuten eksänikin jo 2 kertaa jälkeeni, nyt ollut jo kolmas ehdokas. No hän haluaa näin kuten moni muukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä alotukseen55⁷. Osa ihmisistä on parisuhde eläjiä ja haluavat virallistaa suhteensa kuten eksänikin jo 2 kertaa jälkeeni, nyt ollut jo kolmas ehdokas. No hän haluaa näin kuten moni muukin.

Virheitä pukkaa pienestä ruudusta näppäillessä, mut sitä sattuu.

• Seuralainen hyvä sellanen, ei kiitos enää, ei ruuanlaittajaksi. Silloin kun olin vielä voimissaan ja terve toinen juttu.
      Enoni oli saman ikäinen kuin minä nyt, meni uusiin naimisiin, uusi morsian oli vanhapiika ' ummikko maalainen tuskin impi. Vihkimisen jälkeen varsinainen hääjuhla jota varattu ravintola, kutsuttuja häävieraita vaan mahottoman paljon sen takia jäi mieleen, ruokaa oli ja juoda sai niin paljon kuin halusi. Kymmenen vuotta elivät onnellisina kunnes eno kuoli, vaimo sai hyvän perinnön.

• Anonyymi

"Ummikko maalainen"
        Eikö osannut suomea?

• Anonyymi kirjoitti:

"Ummikko maalainen"
        Eikö osannut suomea?

Kyllä maallakin puhutaan suomea.

• Anonyymi

Vielä ehtii!!! Ilman muuta kirkkohäät kaikilla kattauksilla jos tuossa iässä vielä flaxi käy.
      Vähän nuoremman mielipide tämä.

• Anonyymi

Urut soi ja veisataan pariskunnan onnea!

• Anonyymi

Olisikohan niin että nuo pari kertaa jo avioliitossaan pettyneitä, jotka menevät naimisiin keskenään, ovat niitä nuoruutensa rakkauksia jotka uudelleen löytäneet toisensa.

• Anonyymi

Vähissä ovat tässä iässä piikaset morsiamet immenkalvo ehjänä.

• Anonyymi

Ei ole tarkoitettukaan että juuri sinun pitäisi tajuta . Mitä siinä o; ihmettelemistä jos ihmiset menee avioliittoon. Jokainen tekee kuten haluaa elämänsä kanssa.
      Jos haluavat olla yhdessä ja pitää juhlat. Omaisille ja ystäville , nii; sehän on ainoastaan. Ihana asia .
      Puhutaan paljon miten ikääntyneitä diskimineerataan , joten älä ole yksi heistä. Jos et tajua niin mieti hieman olisko kovat ennakkoluulot syynä siihen ,, vai vaan syntyessä saatu vajaus ymmärtää.

• Anonyymi

Kukin tekee kuten tahtoo, meidän mielipidettä tai tajuumista ei tarvita!

• Anonyymi

Älä ny pienistä suutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ny pienistä suutu.

Ei kai se mitään suuttumista ole jos sanoo mitä mieltä on?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe