Kylmä ja sateinen arkipäivä Daalajoen alajuoksulla ei houkuttele puutarhaan eikä kasvimaalle; aamulla oli 3.4 astetta mittarissa, nyt 5,6, sade on hieman hellittänyt ja yön ja aamun lähes myrskyinen tuuli pohjoisesta laantunut, mutta lisää tulossa huomenna . Olemme poltelleet takkaa ja järjestelleet papereita: kaksi kassillista sekalaista paperitavaraa, jotka olisi joko arkistoitava tai lähetettävä paperikierrätykseen, kolmas vaihtoehto olis heitellä niitä takkaan.
Lisää samaa roinaa laatikoittain: maksettuja laskuja, härpäkkeiden käyttöohjeita, onnittelukortteja, asiapapereita ja eläkkeisiin, talon myyntiin jne. liittyviä asiakirjoja.
Mies on metodisempi kuin minä ja hänelläkin on jäänyt pahasti rästiin vuosien saatossa paperien arkistointi. Minä olen toivoton tapaus: kerään vai laatikoittain tarpeetonta paperiroinaa.
Nykyisinhän kaikki arkistoituu netin syövereihin eri datapankkeihin ja maksettuja paperilaskuja tuskin tarvitsee säilyttää paria vuotta kauempaa, mutta mitä kaikkia paeriroinaa heitätte kylmästi roskikseen?
Mitä kannattaa säilyttää?
Mitkä parhaat metodit kansioiden ja pärmien lisäksi?
Paperien arkistoinnista ja säilyttämisestä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407