Tuolle toisaalla keskusteltiin siantuntijoiden toimesta mihin kaupunkiin Thaimaaseen kannattaa muuttaa ja miksi... satelliititkin oli mainittu.
Palstalla on aiemmin kaksi henkilöä kertonut käyneensä Floridassa, satelliitteihin ja sukkulointiin liittyen. Toinen ON jopa aijannut kuvia NASA:n liittyen.
Tämä:
"Juu kannattaa kysellä senssulta siitä paikasta, minä en tiedä paljonkaan, mitä vaimoni on asiasta kertonut, minun neuvot on yleisesti thaimaasta."
Senssu tietää yhtä paljon Chiang Maista kuin sikaposso satelliiteista.
Kannattaa kysyä Kympiltä joka asuu Thaimaassa ja vierailee usein Chiang Maissa ystäviensä luona. Kymppi on laittanut tuoreita kuvia Chiang Maista, senssu ei tähän kykene. Huu haa senssu reppanan kamera lienee ollen huollossa.
--- hauska kommentti sai minut pohdiskelemaan seuraavaa (jatkuu kohta)...
Huvittavia vertauksia... Pattayan rakkaat, Hua Hinin rakkaat, ja Chiang Main rakkaat
11
66
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Asiantuntijoiden.
- AnonyymiUUSI
Amerikka => astronautti.
Neuvostoliitto => kosmonautti
Kiina => taikonautti
Thaimaa = ?
Suomi => ? - AnonyymiUUSI
Suomi kohtaan oma leikkimielinen vastaukseni... hmm... voisi olla
Sisuonautti.
*** - AnonyymiUUSI
Suomen ominaispiirre "sisu" kuvaa päättäväisyyttä ja kestävyyttä – juuri sellaisia luonteenpiirteitä, joita hänelle voisi liittää myös avaruuden sankarille. Näin yhdistettäisiin kansallinen identiteetti ja samanlainen loppuliite kuin "astronautti", "kosmonautti" ja "taikonautti".
Tämä ei ole virallinen termi, vaan hauska kielileikki, joka tuo esiin suomalaisen sielunvoiman myös jossain mielikuvituksellisessa avaruusseikkailussa. Voidaan kuvitella, että suomalainen sankari lähtee avaruuteen samalla periksiantamattomuudella, joka on tuttu jokaisessa kansallisessa tarinassa – HÄN on siis sisuonautti. - AnonyymiUUSI
Thaimaa => ?
Villi veikkaukseni on, että jos ERÄS henkilö ei olisi omaehtoisesti älynnyt maasta poistua, niin ehkäpä hänet olisi laukaistu maata kiertävälle radalle siinä missä eläinrakkaat kommunistit Laika koiran sinne lähettivät.
Thaimaa => Possonautti. - AnonyymiUUSI
Possonautti , sitä järkeä paitsi, ollen kovakuntoinenkin:
https://www.youtube.com/watch?v=Js8_v9CbKBE - AnonyymiUUSI
Voi voi senssua https://www.youtube.com/watch?v=eQ3FwAhsaVo
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitä ideaa aloituksessa tavoiteltiin, mutta sivupersoona Senssu eikä Pasanen ole koskaan käyneet Chiang Maissa. Mikäli aloituksessa tavoiteltiin ideaa että käymällä viikon turistimatkalla Floridassa Pasasesta tuli raketti-insinööri ja teknologian huippuosaaja, niin samalla periaatteella minä olen F1-mekaanikko. Olen nimittäin käynyt McLarenin varikolla 90-luvulla aikaan Häkkisen.
Rehellisyyden nimissä on kysyttävä että montako raketti-insinööriä ja pankkineitiä on tässä kuvassa? https://ibb.co/Y4CWb5Bt Ihan karkeasti voisin todeta että NASA:n rakettisuunnittelijat ja satelliitti-inssit eivät ole tällä Pattayan sivustolla hokemassa helvettiä, jos wolttikuski on jättänyt veronsa maksamatta.- AnonyymiUUSI
Näyttää olevan huoralumppusia ja yksi pasanen.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän se Pasasen pattajaviha johdu siitä että tyo tyttökatras ei ole Phuketista, vaan Pattayalta Suomeen tulleita. Osa hierontapalveluihin ja osa asiakkaiden mukana. Olen suhteellisen varma että ainakin tuo kuvassa oikealla oleva tatuoitu neito työskenteli walkkarilla baarissa 2000-luvun alussa vuosia. Siihen aikaan tatuoinnit olivat harvinaisia ja niitä olkaansa otti vain vanhat sotaratsut. Mustasukkaisuudesta, läheisriippuvaisuudesta ja omistuksen halusta kärsivä Pasanen vihaa siksi Pattajan turisteja ja Pattajaa, koska epäilee että jotkut niistä on pumpannut menemään tuota barbaraa.
Nimitteli sitten kotonakin vaimoaan netin lisäksi rumilla nimillä siinä määrin ettei tämä suostu enää kortteeraamaan samassa osoitteessa. - AnonyymiUUSI
Onko toi kuva kuvattu chiang naissa?
Lökäpöksy kuvassa näyttäisi vääntelihtävän siihen malliin. että on juuri päästänyt potaton ja samalla on tullut kuksallinen löysää pasasta till byxorna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096953- 954451
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493945- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1913502
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482542
- 131924