Panettaa sikana, auttakaa
Panettaa
20
2506
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas sä oot?
- Anonyymi
Ei äidilläni ollut aasia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei äidilläni ollut aasia!
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi
Siis kuulles nyt säälittävä luuseri. Oman äitis tiedät aasin olevan. Älä yleistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuulles nyt säälittävä luuseri. Oman äitis tiedät aasin olevan. Älä yleistä.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Missä olet ja millanen sama täällä ukm 50 joensuu
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
täällä peppu putsattu ja rasvattu
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsas röh röh
Hähähää mitäs olet.
- Anonyymi
Kyllä täs kuule muitaki panettaa
- Anonyymi
Kyllä. Just menossa luontoon metsätielle runkulle. Aivan järjetön panetus ja sen aiheutti nuori neito mustissa legginseissä kaupassa. Sitä vaille ettei housuihin lauennut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Just menossa luontoon metsätielle runkulle. Aivan järjetön panetus ja sen aiheutti nuori neito mustissa legginseissä kaupassa. Sitä vaille ettei housuihin lauennut
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Hähähää niinhän sä reppana kuvittelet olevasi. Ei niuvanniemeläisestä pellestä ole Spedeksi.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Ööööö hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööööö hönö
Niinkö olet entä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö olet entä sitten.
Sää mää ja bää on nyt hönö buaahaa
- Anonyymi
Isäs on kameli, ja äiti aasi! Ei ihme että olet hönö!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798