SAMK sosionomi valintakurssi

Anonyymi-ap

Onko muille tullut pisteitä vielä tentti/essee/video?

12

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulle on tullut pisteet sekä essee että video. Mietin vain, onko lopullisia kun sieltä tuli se viesti ettei nämä ole lopullisia arviointeja vielä. Outoa silti että laittoivat arvosanat näkyville??

• Anonyymi

No juu on kyl outo. Millaset pisteet tuli? Mulla oisko ollu essee 18 ja video 19 jos muistan oikein. Eli en pidätä hengitystä kauheesti et pääsen näillä pisteillä sisään, tai sit toivottavasti ne muuttuis parempaan päin jos ei kerran lopullisii oo 🥹🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juu on kyl outo. Millaset pisteet tuli? Mulla oisko ollu essee 18 ja video 19 jos muistan oikein. Eli en pidätä hengitystä kauheesti et pääsen näillä pisteillä sisään, tai sit toivottavasti ne muuttuis parempaan päin jos ei kerran lopullisii oo 🥹🥹

Hei jes nyt oli ainaki esseen pisteet noussu vähän!

• Anonyymi

Ai voiko ne pisteet muka vielä muuttua? outoa... mulla tuli esseestä 19p ja videosta 26p. Harmittaa että siinä esseessä tuli mokattua. Vielä ei näy tentin pisteitä missään!

• Anonyymi

Opettajat ovat keskustelu palstalla useaan otteeseen kertoneet, että pisteet voivat muuttua loppu metreille asti, sillä vertailevat palautuksia toisiinsa. Tästä on tullut myös ihan viestiä sillä keskustelu palsta on täyttynyt siitä, että hakijat eivät lue opettajien viestejä/vastauksia.
        Minullakin pisteet noussut hieman arvioinnin aikana alkuperäisestä.

• Anonyymi

Nyt oli tullut minulle opintopolkuun tieto että en päässyt. Samperin essee kun siitä jäi tarpeeksi pisteitä saamatta. Onnea sisäänpäässeille

• Anonyymi

En tajua miksi mulla ei näy tuloksia, moni muu on tulokset jo saanut :||

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tajua miksi mulla ei näy tuloksia, moni muu on tulokset jo saanut :||

Minullakaan ei näy tuloksia

• Anonyymi

En voi uskoa, pääsin sisään 🩷🤝🏻 pisteitä 85

• Anonyymi

Opintopolussa 2.varasija... Tulenkohan pääsemään sisään vielä?! :(

• Anonyymi

Onko muita, joilla ei vielä näy kokonaisarvostelu? Opintopolussakaan ei näy omat pisteet

• Anonyymi

Vieläkään ei näy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3663
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      72
      3225
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      3015
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      161
      2775
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      2497
    6. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2299
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      1740
    8. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1728
    9. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1647
    10. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1376
    Aihe