Onko muille tullut pisteitä vielä tentti/essee/video?
SAMK sosionomi valintakurssi
12
1003
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle on tullut pisteet sekä essee että video. Mietin vain, onko lopullisia kun sieltä tuli se viesti ettei nämä ole lopullisia arviointeja vielä. Outoa silti että laittoivat arvosanat näkyville??
- Anonyymi
No juu on kyl outo. Millaset pisteet tuli? Mulla oisko ollu essee 18 ja video 19 jos muistan oikein. Eli en pidätä hengitystä kauheesti et pääsen näillä pisteillä sisään, tai sit toivottavasti ne muuttuis parempaan päin jos ei kerran lopullisii oo 🥹🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu on kyl outo. Millaset pisteet tuli? Mulla oisko ollu essee 18 ja video 19 jos muistan oikein. Eli en pidätä hengitystä kauheesti et pääsen näillä pisteillä sisään, tai sit toivottavasti ne muuttuis parempaan päin jos ei kerran lopullisii oo 🥹🥹
Hei jes nyt oli ainaki esseen pisteet noussu vähän!
- Anonyymi
Ai voiko ne pisteet muka vielä muuttua? outoa... mulla tuli esseestä 19p ja videosta 26p. Harmittaa että siinä esseessä tuli mokattua. Vielä ei näy tentin pisteitä missään!
- Anonyymi
Opettajat ovat keskustelu palstalla useaan otteeseen kertoneet, että pisteet voivat muuttua loppu metreille asti, sillä vertailevat palautuksia toisiinsa. Tästä on tullut myös ihan viestiä sillä keskustelu palsta on täyttynyt siitä, että hakijat eivät lue opettajien viestejä/vastauksia.
Minullakin pisteet noussut hieman arvioinnin aikana alkuperäisestä.
- Anonyymi
Nyt oli tullut minulle opintopolkuun tieto että en päässyt. Samperin essee kun siitä jäi tarpeeksi pisteitä saamatta. Onnea sisäänpäässeille
- Anonyymi
En tajua miksi mulla ei näy tuloksia, moni muu on tulokset jo saanut :||
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajua miksi mulla ei näy tuloksia, moni muu on tulokset jo saanut :||
Minullakaan ei näy tuloksia
- Anonyymi
En voi uskoa, pääsin sisään 🩷🤝🏻 pisteitä 85
- Anonyymi
Opintopolussa 2.varasija... Tulenkohan pääsemään sisään vielä?! :(
- Anonyymi
Onko muita, joilla ei vielä näy kokonaisarvostelu? Opintopolussakaan ei näy omat pisteet
- Anonyymi
Vieläkään ei näy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841622
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88878- 8842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53822
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80715Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680