Minua kiinnostaisi myydä nykyiseni ja muuttaa rannalle Aurinkolahteen. Jotkut kohteet ovat aivan uimarannan tuntumassa ja eräs tuttuni sanoi että rannalla saattaa olla öisin levotonta. Asun nykyäänkin aika keskeisellä paikalla enkä siksi voi kesäisin nukkua ikkuna avoinna. Joten jos suljettujen ikkunoiden läpi ei häiritsevää meteliä kuulu, niin se on ihan ok. Miten alue muuten, onko levottomuuksia?
Minun täytyy pahan siitepölyallergiani vuoksi asua meren äärellä ja teen sitä nytkin, mutta alue on segretoitumassa maalta vuokralle tulevan seksuaalivähemmistön vuoksi jota stadilaisena heterona on vaikea sulattaa ja lisäksi tänne rakennetaan ihan liikaa. Haluaisin nähdä asuntoni ikkunasta muutakin kuin vastapäisen talon.
Tätä kohdetta olen katsellut. :))
Mielipiteitä?!
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/23032138
Onko kellään kokemuksia Vuosaaren Aurinkolahdesta??
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, jatkan vielä tuosta maalaisten kaupunkiinmuutosta. Paikka, jossa nykyään asun on keskeisellä paikalla keskusten tuntumassa, joka tietty vetää maalaisia niinkuin Kallio on tehnyt, jossa ei nykyään ole kuin heinähattuja.
Heidän mielestään keskeisellä paikalla asuminen on niin coolia ja tulevat sitten vuokralle omistuasuntoihin ilman mitään käsitystä miten kaupungissa eletään.
Olen nähnyt kun Oulusta tullut tyttö heitti roskakuiluun sanomalehtiä joka sitten tukkeutui, maksajana osakkaat. Eräs kuivasi pyykkiään verhotangolla ajattelematta ettei se ehkä ole sopivaa. Vaalipäivänä eräs vähemmistöryhmään kuuluva oletettu nainen tulee kadulla vastaa ja syö lihapiirakkaa täytteiden tursuessa suunpielistä.
Tämä alue on aiemmin ollut arvostettu, mutta nykyään kun vuokralle otetaan keitä vaan niin arvostus kuten myös yhteisten tilojen siisteys alkaa laskea. - Anonyymi
Merivesi lämpenee hitaasti uimakelpoiseksi.
Hiukan lännempänä on vauraan näköistä aluetta merinäköaloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310619
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072125- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411462Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291144Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331091Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007