Noissa läskeissä ei ole mitään järkeä

Anonyymi-ap

Mitä järkeä on läski kiusaajissa ja homottelijoissa

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En mä tiiä. Mut ootteko ikin sitä mieltä et kiusaaja voo joskua kiusaa jostain muustakin syystä. Esim muo vitutti yks poika joka tuli yhtäkkii vaan mun luo ja ajeli sen mönkiän kanssa pitkin pihaa ja roikku mun kanssa koko päivän ja ku sille ei voinu sanoo et tehään jotain muuta ku aina me vaan ajeltiin mä mun crossilla ja se sen mönkijällä eniten vitutti se et ne pellot mis ajeltiin oli viel mun ja kaiken lisäks tän jätkän mönkijä oli ihan vitun hidas ja se ei pysyny mun perässä ni sit se valitti et aja hiljempaa ja pahotti mielensä. Se käyttäytykin tosi huonosti se vaan välillä katos sanomatta mitään ja sit se tipsahti jostain ja sano et kävin syömäss. Sit jos ite tein noin ni se suuttu. Sit sille mee pois viesti ei menny perille. Ni sit rupesin käyttäyttyy huonosti esim tein jotain ja sit vaan väitin et en huomannu et olit siinä ja ajelin sitä karkuun sit se suuttu ja lähti pois eikä tullu pitkään aikaan. Mut toisaalat onks toi ees kiusaamista ku en menny sot sen luu jatkamaan vaan ainoastaan silloin kun se tuli mun luo enkä tee sitä enää tein sitä ehkä joku kolme viikon loppuu. Ja nyt oon tyytyväinen. Eikä ollu mitään kateellisuutta koska sil. Meni paljon huonommin ku mulla toisaalt ei ihme ku käytös on tommosta. Jos en ollu koton se lähti ettii muo mun isovanhemmilt😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      109
      6953
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4451
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      49
      3945
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3538
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      191
      3502
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2979
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2684
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      48
      2542
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13