Noissa läskeissä ei ole mitään järkeä

Anonyymi-ap

Mitä järkeä on läski kiusaajissa ja homottelijoissa

1

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mä tiiä. Mut ootteko ikin sitä mieltä et kiusaaja voo joskua kiusaa jostain muustakin syystä. Esim muo vitutti yks poika joka tuli yhtäkkii vaan mun luo ja ajeli sen mönkiän kanssa pitkin pihaa ja roikku mun kanssa koko päivän ja ku sille ei voinu sanoo et tehään jotain muuta ku aina me vaan ajeltiin mä mun crossilla ja se sen mönkijällä eniten vitutti se et ne pellot mis ajeltiin oli viel mun ja kaiken lisäks tän jätkän mönkijä oli ihan vitun hidas ja se ei pysyny mun perässä ni sit se valitti et aja hiljempaa ja pahotti mielensä. Se käyttäytykin tosi huonosti se vaan välillä katos sanomatta mitään ja sit se tipsahti jostain ja sano et kävin syömäss. Sit jos ite tein noin ni se suuttu. Sit sille mee pois viesti ei menny perille. Ni sit rupesin käyttäyttyy huonosti esim tein jotain ja sit vaan väitin et en huomannu et olit siinä ja ajelin sitä karkuun sit se suuttu ja lähti pois eikä tullu pitkään aikaan. Mut toisaalat onks toi ees kiusaamista ku en menny sot sen luu jatkamaan vaan ainoastaan silloin kun se tuli mun luo enkä tee sitä enää tein sitä ehkä joku kolme viikon loppuu. Ja nyt oon tyytyväinen. Eikä ollu mitään kateellisuutta koska sil. Meni paljon huonommin ku mulla toisaalt ei ihme ku käytös on tommosta. Jos en ollu koton se lähti ettii muo mun isovanhemmilt😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe