Jos meinaa saada pellaavan ajokin

Anonyymi-ap

Niin sille on annettava metsää joka päivä kun kausi alkaa 20.8 näin sanoi puskajussin pahanpojan SM voittaja omistaja aikoinaan ja olen itse siitä samaa mieltä, koira ei tarhassa opi mitään, vaikka ottaa pennun mistä yhdistelmästä niin siitä ei tule pelikoiraa jos ei anna metsää, monet pennunottajat käyttää, ehkä kerran kuukaudessa ja ihmettelevät kun koira ei opi ajamaan, parasta jos asuu korvessa niin koira voi joka päivä olla irrallaan ja se oppii ajamaan teillä, tietysti, ettei ole hukkia alueella.

7

438

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lepoa se koirakin tarvitsee, ei sitä joka päivä kestä ajattaa.

• Anonyymi00003

Suomen ajokoiran voisi risteyttää suden kanssa, metsästysinto ja terveys paranisi, käpälät ja karvapeite paranisi huomattavasti

• Anonyymi00004

Kiellettyä, Onneksi!

• Anonyymi00005

Sitähän voi kokeilla, laskee kiimassa olevan nartun metsään jäneksen ajoon, missä on susia niin ne astuu sen, muuten muistuu mieleen aikoinaan helmikuun lopulla kun laskin nartun, joka jo tiputti irti niin kuulin parhaat ajot mitkä koira ajoi, ajoi hyvässä tuntumassa, näin koiran ja jäneksen monta kertaa, iltapäivällä ammuin jäneksen hyvästä ajosta,ilmeisesti kiima herkensi hajuaistia, muuten koira oli liian kovavauhtinen, hukalla liian laajaalainen, ei huippu.

• Anonyymi00006

Kennelliittokin mainostaa sivuillaan, roturisteytyksillä monimuotoisuutta ja elinvoimaa koirakantaa,ehdotin aikoinaan suokin risteyttämistä, minut leimattiin hulluksi, suurin osa suokkiuskovaisista on heittänyt pyyhkeen kehään, sydänsairaudet, imusolmukesyövät , huonot käpälät on ajaneet tilanteen siihen, rekisteröinnit -25 suokki 636 kpl -20,1 %, dreeveri 387 kpl +11,8%, tekoälyn avulla voi helposti laskea minä vuonna rekisteriröinnit on tasan. Toki ajokoiraharrastajista paljon on mennyt paremmille maastoille joissa jäneksiä riittää ja hukka on tuntematon.

• Anonyymi00007

Laskin sen itse, tekoäly vastasi,yksinkertainen lineaarinen ennuste on vuonna 2027 lopulla Dreeverien ja suomenajokoirien rekisteröintimäärät on tasan, mutta - 28 saadaan faktatietoa, toivottavasti tämä ketju on pystyssä. Itse en usko näin rajuun muutokseen, mutta suuntaaantava se kuitenkin on.

• Anonyymi00008

huippu ajokoiran kouluttaminen ei kaikilta
      onnistu.
      ei se pelkkä metsä riitä.
      koirankusettajia on suomi täynnä mutta toisilla ne vaan alkaa koirat pelaamaan ja toiset osaavat hyvin sen koirien pilaamisen.
      kun kymmeniä vuosia ja kymmeniä koiria on kokemusta ja katsoo taakse kulunutta aikaa niin tietää , osasinko vai en.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      386
      939
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      209
      749
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      696
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      659
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      68
      655
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe