Jos meinaa saada pellaavan ajokin

Anonyymi-ap

Niin sille on annettava metsää joka päivä kun kausi alkaa 20.8 näin sanoi puskajussin pahanpojan SM voittaja omistaja aikoinaan ja olen itse siitä samaa mieltä, koira ei tarhassa opi mitään, vaikka ottaa pennun mistä yhdistelmästä niin siitä ei tule pelikoiraa jos ei anna metsää, monet pennunottajat käyttää, ehkä kerran kuukaudessa ja ihmettelevät kun koira ei opi ajamaan, parasta jos asuu korvessa niin koira voi joka päivä olla irrallaan ja se oppii ajamaan teillä, tietysti, ettei ole hukkia alueella.

7

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lepoa se koirakin tarvitsee, ei sitä joka päivä kestä ajattaa.

• Anonyymi00003

Suomen ajokoiran voisi risteyttää suden kanssa, metsästysinto ja terveys paranisi, käpälät ja karvapeite paranisi huomattavasti

• Anonyymi00004

Kiellettyä, Onneksi!

• Anonyymi00005

Sitähän voi kokeilla, laskee kiimassa olevan nartun metsään jäneksen ajoon, missä on susia niin ne astuu sen, muuten muistuu mieleen aikoinaan helmikuun lopulla kun laskin nartun, joka jo tiputti irti niin kuulin parhaat ajot mitkä koira ajoi, ajoi hyvässä tuntumassa, näin koiran ja jäneksen monta kertaa, iltapäivällä ammuin jäneksen hyvästä ajosta,ilmeisesti kiima herkensi hajuaistia, muuten koira oli liian kovavauhtinen, hukalla liian laajaalainen, ei huippu.

• Anonyymi00006

Kennelliittokin mainostaa sivuillaan, roturisteytyksillä monimuotoisuutta ja elinvoimaa koirakantaa,ehdotin aikoinaan suokin risteyttämistä, minut leimattiin hulluksi, suurin osa suokkiuskovaisista on heittänyt pyyhkeen kehään, sydänsairaudet, imusolmukesyövät , huonot käpälät on ajaneet tilanteen siihen, rekisteröinnit -25 suokki 636 kpl -20,1 %, dreeveri 387 kpl +11,8%, tekoälyn avulla voi helposti laskea minä vuonna rekisteriröinnit on tasan. Toki ajokoiraharrastajista paljon on mennyt paremmille maastoille joissa jäneksiä riittää ja hukka on tuntematon.

• Anonyymi00007

Laskin sen itse, tekoäly vastasi,yksinkertainen lineaarinen ennuste on vuonna 2027 lopulla Dreeverien ja suomenajokoirien rekisteröintimäärät on tasan, mutta - 28 saadaan faktatietoa, toivottavasti tämä ketju on pystyssä. Itse en usko näin rajuun muutokseen, mutta suuntaaantava se kuitenkin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      271
      4130
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1501
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      988
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      336
      895
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      810
    Aihe