Vu+ Uno digiboksi

Anonyymi-ap

Saako siinä säädettyä tallennusten kokoa? Tunnin tallennus vie 2,5GB kun TV:n tallennuksissa vie arviolta vain 500 MB.

Ostin pienemmän 500GB SSD-levyn, mutta tuohan täytyy äkkiä ellei saa pienemmiksi. Molemmissa HD-tallennukset joten ei kokoero noin iso pitäisi olla.

23

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpäs ole ihan varma mutta saattaa riippua asetuksista ja imagesta, mikä image sulla on?

• Anonyymi

Uusin ainakin kun juuri ostettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusin ainakin kun juuri ostettu.

Tuo nyt ei kerro meille yhtään mitään, pitäisi kertoa tarkka image ja sen versio!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt ei kerro meille yhtään mitään, pitäisi kertoa tarkka image ja sen versio!

No ota selvää mkä se uusin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ota selvää mkä se uusin on.

Eihän minun sitä tarvitse ottaa selvää vaan aloittajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän minun sitä tarvitse ottaa selvää vaan aloittajan!

Miksi kuvittelet että aloittaja tarvitsi muuta tietoa kuin että on uusin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis me auttajat tarvitsemme lisätietoa, oletko ihan tollo? Ei me muut voida auttaa aloittajaa jos ei ole tarpeeksi lisätietoa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis me auttajat tarvitsemme lisätietoa, oletko ihan tollo? Ei me muut voida auttaa aloittajaa jos ei ole tarpeeksi lisätietoa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset auta itseäsi, katso omastasi tai mistä tahansa mikä se uusin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset auta itseäsi, katso omastasi tai mistä tahansa mikä se uusin on.

Ei minulla ole samaa imagea kuin aloittajalla, senkin tollo!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole samaa imagea kuin aloittajalla, senkin tollo!!

Mikset sitten hanki uusinta tollo jos sinulla on ongelmia sen kanssa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sitten hanki uusinta tollo jos sinulla on ongelmia sen kanssa :)

Ei minulla ole ongelmia sen kanssa vaan ALOITTAJALLA, oletko ihan puupäätollo??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole ongelmia sen kanssa vaan ALOITTAJALLA, oletko ihan puupäätollo??

Johan se selvisi että tallennukset samankokoiset kuin TV:ssä, etkä selvästikään osaa kertoa pystyykö niitä millään pienentämään. Olet ihan puupäätollo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan se selvisi että tallennukset samankokoiset kuin TV:ssä, etkä selvästikään osaa kertoa pystyykö niitä millään pienentämään. Olet ihan puupäätollo.

Minä en ole tollo vaan sinä! Et edes ymmärrä mitä sulle sanotaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole tollo vaan sinä! Et edes ymmärrä mitä sulle sanotaan!

Tollo tai trollo, ihan sama.

• Anonyymi

Tuo digiboksin hd-tallenteen koko 2,5gb on normaali.
      Mikä tallennusväline on tv:n tallennuksissa? Ulkoinen levy, tikku?
      Nähtävästi tv-tallenne ei ole hd-tasoa.

• Anonyymi

Ulkoinen kovalevy ja HD-tallennukset, ei huomaa eroa alkuperäiseen. Digiboksissa täytyy olla joku vanha kodeekki tai älytön bittimäärä, hyvälaatuinen tunnin video pitäisi mahtua ainakin gigaan.

Täytyy katsoa vielä asetuksia kun ehtii josko löytyisi jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkoinen kovalevy ja HD-tallennukset, ei huomaa eroa alkuperäiseen. Digiboksissa täytyy olla joku vanha kodeekki tai älytön bittimäärä, hyvälaatuinen tunnin video pitäisi mahtua ainakin gigaan.

Täytyy katsoa vielä asetuksia kun ehtii josko löytyisi jotain.

Muistin väärin, olen katsonut yleensä vaan prosentteja, saman kokoiset ne tallenukset ovat TV:ssäkin, isommalle kiintolevylle mahtuu tuplasti enemmän niin täyttyy hitaammin.

Voisi kyllä olla vaihtoehtona heikkolaatuisempi tallennus kun monissa ohjelmissa ei ole niin tärkeää katsottavaa ja heikompi laatukin olisi riittävä. Tietokoneella on helppo muuntaa videoita pienemmiksi ja silti laatu pysyy hyvänä. Parempi tämäkin kuin ennen VHS-nauhureissa puolinopeustallennus millä ei tehnyt mitään.

Plugineissa paljon mistä ei tiedä mitä tekevät ja voisi asentaa lisää, mutta ei viitsi kokeilla ellei tiedä mitä mikin tekee.

• Anonyymi

Voisko noilla "video mode" asetuksilla olla vaikutusta tallennuksen kokoon. Vaihtoehtojahan on ainakin 480, 720, 1080 ja 2160 ?

• Anonyymi

Elikkäs ne on mainittu User Manualin sivulla 54 ja jo melko alussakin. Noista resoluutioista valitsemalla talletukset menee ehkä pienempään tilaan. Eikä sitä katsoessa paljonkaan huomaa mitä resoluutiota ne oikeasti on. Ihan turhaa koko terväväpiirtohössötys. Kyllä se on ohjelman laatu, eikä resoluutiot, joka sen määrää, onko ohjelma katsomisen arvoinen vaiko ei.

• Anonyymi

Mietin itsekin, mutta en usko, taitavat vaikuttaa vaan miten näkyy TV:ssä, "paras resoluutio mitä TV tukee" suomenkielisessä.

• Anonyymi

Ärsyttävintä tuossa kun EPG:ssä kaikki kanavat vierittyy yksitellen eikä yhdessä. Täytyy katsoa löytyykö asentamattomista skineistä sellaista missä liikkuisivat yhdessä.

EPG:ssä nykyään näkyy usein alussa 3.5 riviä lisätiedoissa ja alla jopa 6 riviä, miksi eivät jätä sitä turhaa alkua pois missä sama teksti, ei tarvitsi kelata ollenkaan tai sitten mahtuisi 9 riviä.

• Anonyymi

Graafinen epg liikkuu kaikki yhtä aikaa, ovat vaan paljon huonompia kuin TV:ssä. Yhdessä sentään näkyy 7 kanavaa yhtä aikaa, muissa vain 4.

Plugineissa kymmeniä teemoja asennettavaksi, mutta eivät asennu. Lukee että asentaa ja asennettu, exitillä pääsee pois. Sitten kysyy mennäänkö teemojen valintaan, mutta siellä on aina samat viisi.

Joillakin kanavilla lisätietojen alaosassa näkyy jo 8 rivia, joillakin taas jää kolmaskin kesken. Kumma kun eivät saa tuotakaan kunnolla ja yläosaan pelkkä otsikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5792
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3943
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3860
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3554
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2928
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2457
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2204
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2111
    9. 33
      2019
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      436
      1790
    Aihe