Äitiyspakkaus

Anonyymi-ap

No onhan mielipiteitä puolesta ja vastaan. Minusta pakkauksen sisältö näytti hyvältä. Eihän sitä kenenkään ole pakko ottaa. Se on vaan avokätinen tarjous hyvinvointiyhteiskunnalta. Itse sain esikoisen -84 ja olin hyvin tyytyväinen pakkauksen sisältöön. Haalari oli sininen ja sopi hyvin poikavauvalle. -86 sain toisen lapsen, tytön. Otin silloinkin äitiyspakkauksen. Silloin oli haalari mintunvihreä, ihan ok. Se haarali oli reilun kokoinen. Olisi sopinut vielä 3-vuotiaalle. Itse olen kiitollinen saamasta tuesta

6

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluan vielä lisätä edelliseen; jokainen odottava pariskunta varmasti haluaa vain parasta tulevalle pienokaiselleen, suosittelen ottamaan äitiyspakkauksen. Se on hyvä apu alkuun. Voihan sitä ostaa aina lisää. Vaatteita tarvitaan ja pyykkiä riittää, sen voin luvata kokemuksesta. Jos odottaessa on ruusuiset kuvitelmat perillisestä, arki tulee väistämättä vastaan. Tuskin kenenkään vauvan vanhemmat pitävät tärkeimpänä miltä vauvan vaatteet näyttävät vaan että vaatteet ovat puhtaat ja vauva voi hyvin mikäs minä olen neuvomaan. Olen kouluikäisten lasten mummo. Kerroin mielipiteeni kun kokemusta on. Onnellisia odotuksia lapsia odottaville. Teette niin kun hy vältä tuntuu.

    • Anonyymi

      Minulla on kaksi villiä lastenlasta. Ne tuodaan 5 x viikossa minulle muutamaksi tunniksi. En vain jaksais näin usein. Se meteli, vahtiminen , varautuminen, vastuu mihin toinen menee..yms. terv.erityosherkkä joka ei kestä meteliä. Myös pikkulasten hirvee sotkeminen , kädet sotkussa, ym.yök.huumori ei kuki.

    • Anonyymi00004

      Edustan toista näkökulmaa. Miksi sitä ei ole missään muualla? Koska se on nykypäivänä turhake.

      Ja mikä vielä, käytettyjä lasten vaatteita on valtavat määrät. Ja vauvojen vaatteita pidetään lyhyt aika.

      • Anonyymi00005

        Harva tietää, että äitiyspakkauksen kaikki tuotteet ovat tuontitavaraa.

        Olen ollut niitä tarjoamassa, halpatuonti jyrää.


      • Anonyymi00006

        Niin, tämä on niitä meille kasvaneita luuloja. Harva ajattelee sen aitoa hyötyä, halpaa ja lähes ilmaista tavaraa on myynnissä. Ja jokainen saa varmaan lahjaksi ja periytyy....


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Niin, tämä on niitä meille kasvaneita luuloja. Harva ajattelee sen aitoa hyötyä, halpaa ja lähes ilmaista tavaraa on myynnissä. Ja jokainen saa varmaan lahjaksi ja periytyy....

        Jos Suomessa syntyisi esimerkiksi noin 45 000 lasta vuodessa:

        45 000 × ~170 € ≈ 7,65 miljoonaa € vuodessa
        tai
        45 000 × ~210 € ≈ 9,45 miljoonaa € vuodessa.

        Olisi käyttöä tälle järkevämpäänkin kohteeseen.

        Ja suurin osa menee roskiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe