No onhan mielipiteitä puolesta ja vastaan. Minusta pakkauksen sisältö näytti hyvältä. Eihän sitä kenenkään ole pakko ottaa. Se on vaan avokätinen tarjous hyvinvointiyhteiskunnalta. Itse sain esikoisen -84 ja olin hyvin tyytyväinen pakkauksen sisältöön. Haalari oli sininen ja sopi hyvin poikavauvalle. -86 sain toisen lapsen, tytön. Otin silloinkin äitiyspakkauksen. Silloin oli haalari mintunvihreä, ihan ok. Se haarali oli reilun kokoinen. Olisi sopinut vielä 3-vuotiaalle. Itse olen kiitollinen saamasta tuesta
Äitiyspakkaus
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Haluan vielä lisätä edelliseen; jokainen odottava pariskunta varmasti haluaa vain parasta tulevalle pienokaiselleen, suosittelen ottamaan äitiyspakkauksen. Se on hyvä apu alkuun. Voihan sitä ostaa aina lisää. Vaatteita tarvitaan ja pyykkiä riittää, sen voin luvata kokemuksesta. Jos odottaessa on ruusuiset kuvitelmat perillisestä, arki tulee väistämättä vastaan. Tuskin kenenkään vauvan vanhemmat pitävät tärkeimpänä miltä vauvan vaatteet näyttävät vaan että vaatteet ovat puhtaat ja vauva voi hyvin mikäs minä olen neuvomaan. Olen kouluikäisten lasten mummo. Kerroin mielipiteeni kun kokemusta on. Onnellisia odotuksia lapsia odottaville. Teette niin kun hy vältä tuntuu.
- AnonyymiUUSI
Minulla on kaksi villiä lastenlasta. Ne tuodaan 5 x viikossa minulle muutamaksi tunniksi. En vain jaksais näin usein. Se meteli, vahtiminen , varautuminen, vastuu mihin toinen menee..yms. terv.erityosherkkä joka ei kestä meteliä. Myös pikkulasten hirvee sotkeminen , kädet sotkussa, ym.yök.huumori ei kuki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397