Äitiyspakkaus

Anonyymi-ap

No onhan mielipiteitä puolesta ja vastaan. Minusta pakkauksen sisältö näytti hyvältä. Eihän sitä kenenkään ole pakko ottaa. Se on vaan avokätinen tarjous hyvinvointiyhteiskunnalta. Itse sain esikoisen -84 ja olin hyvin tyytyväinen pakkauksen sisältöön. Haalari oli sininen ja sopi hyvin poikavauvalle. -86 sain toisen lapsen, tytön. Otin silloinkin äitiyspakkauksen. Silloin oli haalari mintunvihreä, ihan ok. Se haarali oli reilun kokoinen. Olisi sopinut vielä 3-vuotiaalle. Itse olen kiitollinen saamasta tuesta

6

374

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan vielä lisätä edelliseen; jokainen odottava pariskunta varmasti haluaa vain parasta tulevalle pienokaiselleen, suosittelen ottamaan äitiyspakkauksen. Se on hyvä apu alkuun. Voihan sitä ostaa aina lisää. Vaatteita tarvitaan ja pyykkiä riittää, sen voin luvata kokemuksesta. Jos odottaessa on ruusuiset kuvitelmat perillisestä, arki tulee väistämättä vastaan. Tuskin kenenkään vauvan vanhemmat pitävät tärkeimpänä miltä vauvan vaatteet näyttävät vaan että vaatteet ovat puhtaat ja vauva voi hyvin mikäs minä olen neuvomaan. Olen kouluikäisten lasten mummo. Kerroin mielipiteeni kun kokemusta on. Onnellisia odotuksia lapsia odottaville. Teette niin kun hy vältä tuntuu.

• Anonyymi

Minulla on kaksi villiä lastenlasta. Ne tuodaan 5 x viikossa minulle muutamaksi tunniksi. En vain jaksais näin usein. Se meteli, vahtiminen , varautuminen, vastuu mihin toinen menee..yms. terv.erityosherkkä joka ei kestä meteliä. Myös pikkulasten hirvee sotkeminen , kädet sotkussa, ym.yök.huumori ei kuki.

• Anonyymi00004

Edustan toista näkökulmaa. Miksi sitä ei ole missään muualla? Koska se on nykypäivänä turhake.

Ja mikä vielä, käytettyjä lasten vaatteita on valtavat määrät. Ja vauvojen vaatteita pidetään lyhyt aika.

• Anonyymi00005

Harva tietää, että äitiyspakkauksen kaikki tuotteet ovat tuontitavaraa.

Olen ollut niitä tarjoamassa, halpatuonti jyrää.

• Anonyymi00006

Niin, tämä on niitä meille kasvaneita luuloja. Harva ajattelee sen aitoa hyötyä, halpaa ja lähes ilmaista tavaraa on myynnissä. Ja jokainen saa varmaan lahjaksi ja periytyy....

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niin, tämä on niitä meille kasvaneita luuloja. Harva ajattelee sen aitoa hyötyä, halpaa ja lähes ilmaista tavaraa on myynnissä. Ja jokainen saa varmaan lahjaksi ja periytyy....

Jos Suomessa syntyisi esimerkiksi noin 45 000 lasta vuodessa:

45 000 × ~170 € ≈ 7,65 miljoonaa € vuodessa
        tai
        45 000 × ~210 € ≈ 9,45 miljoonaa € vuodessa.

Olisi käyttöä tälle järkevämpäänkin kohteeseen.

Ja suurin osa menee roskiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe