Vedyssä on suuria voimia, pahojakin voimia.
ST1
Kivelän tielle on laitettu vetyliuosta
16
802
Vastaukset
- Anonyymi
Sen pitäisi kyllä haihtua.
- Anonyymi
IDIOOTTI !!!!! VETY ON KAASUA :::::
- Anonyymi
se on nestemäistä vetyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on nestemäistä vetyä.
Sinulta on jäänyt peruskoulu käymättä !!!! Normaalissa ilmassa vety on kaasua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta on jäänyt peruskoulu käymättä !!!! Normaalissa ilmassa vety on kaasua.
minä nyt sattumoisin tiedän tästä, vetä voi myös nesteyttää, olen vetyteollisuudessa mukana.
- Anonyymi
Minun täti sanoi että marjapuurossa on vitamiineja paljon. Vetysetä kirjoittaa hassuja. Ilmapallloissa käytetään ilmaa. Perunnoissa on joskus hiekkaa kuorissa. Enään ei viljellä naurista.
- Anonyymi
Kirjoitan vedystä tiellä koska se tuntuu niin hasulta voisi se olla sokeriakin jota sinne levitetään, tai kardemummaa
- Anonyymi
voi se olla säteilevää atomisintraattia myös.
- Anonyymi
Kyllä ne kuitenkin jyviä oli kun tarkemmin katselin. On silmälasit vähän käyny sameaks. Sorry
- Anonyymi
Round uppia kaajoin siihen ison pullollisen ja teen saman taas kunhan ehdin tänä vuonna.
- Anonyymi
Oli kuin olikin kauran jyviä
- Anonyymi
Joltain oli säkki hajonnu. Ei ollukkaan nestemäistä ilmaanhaihtunutta vetyjä vaan terveellisiä luomujyviä
- Anonyymi
Sorry en erottanu jyviä vetystä
- Anonyymi
Reijo on asunut liian pitkään kaupungissa ja nyt sekoilee kotikunnan sivuilla.
- Anonyymi
Oli mitä oli on tainnut kyllä tienvarrella asustaviin vaikuttaa.. ? Kirjoituksista päätellen.
- Anonyymi
Kyllä, kiljun kirkastamilla maailma näyttää monimuotoiselta. Etenkin jos putki kestää monta viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376