Vedyssä on suuria voimia, pahojakin voimia.
ST1
Kivelän tielle on laitettu vetyliuosta
13
551
Vastaukset
- Anonyymi
Sen pitäisi kyllä haihtua.
- Anonyymi
IDIOOTTI !!!!! VETY ON KAASUA :::::
- Anonyymi
se on nestemäistä vetyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on nestemäistä vetyä.
Sinulta on jäänyt peruskoulu käymättä !!!! Normaalissa ilmassa vety on kaasua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta on jäänyt peruskoulu käymättä !!!! Normaalissa ilmassa vety on kaasua.
minä nyt sattumoisin tiedän tästä, vetä voi myös nesteyttää, olen vetyteollisuudessa mukana.
- Anonyymi
Minun täti sanoi että marjapuurossa on vitamiineja paljon. Vetysetä kirjoittaa hassuja. Ilmapallloissa käytetään ilmaa. Perunnoissa on joskus hiekkaa kuorissa. Enään ei viljellä naurista.
- Anonyymi
Kirjoitan vedystä tiellä koska se tuntuu niin hasulta voisi se olla sokeriakin jota sinne levitetään, tai kardemummaa
- Anonyymi
voi se olla säteilevää atomisintraattia myös.
- Anonyymi
Kyllä ne kuitenkin jyviä oli kun tarkemmin katselin. On silmälasit vähän käyny sameaks. Sorry
- Anonyymi
Round uppia kaajoin siihen ison pullollisen ja teen saman taas kunhan ehdin tänä vuonna.
- Anonyymi
Oli kuin olikin kauran jyviä
- Anonyymi
Joltain oli säkki hajonnu. Ei ollukkaan nestemäistä ilmaanhaihtunutta vetyjä vaan terveellisiä luomujyviä
- Anonyymi
Sorry en erottanu jyviä vetystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1093233Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2482046Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631974- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701063