Olisiko aika puuttua asiakaspalvelun laatuun.?
Henkilöt todella töykeitä,kun palauttaa viallisen tuotteen,vaikka tuotteessa selvä valmistusvirhe.
Prismojen TV mainokset todella yli ampuvia ja ylimielisiä.
Prisma Riihimäki
8
651
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mä oon niin tykänny tän kaupungin ilmapiiristä, myös prismassa.
Itse kun muistaa olla positiivinen vaik miten harmittaa niin kyllä sieltä samalla fiiliksellä vastataan. Myös prismassa.- Anonyymi
Asiallisuus kyllä loppuu siihen paikkaan, kun Prismassa kysyy ystävällisesti myyjältä, jos löytää, jotain ja vastaukseksi saa töykeyttä ja naamasta näkee, että "vittuako tuokin kyselee, hakis itse". Minun ystävällisyyteni ja kohteliaisuuteni lopouu siihen. Kerran sanoin, kun tarvitsin apya "anteeksi, että keskeytän juoruiluhetkenne" jujlin kyllä, etteivät puhuneet töihin liittyvistä asioista. Silloin olin tarkoituksella tosi vittumainen ja syystäkin.
- Anonyymi
Valitettavasti kokemukset aloittajan kanssa samansuuntaiset.
Kassapalvelut olleet asiallisia, mutta asiakaspalvelussa palvelu välillä tökkii ,vaikka kuinka yrittäisi käyttäytyä fiksusti.
Valitettavasti asiakkaissa eläkeläiset käyttäytyvät törkeimmin, Mihin teillä sellainen kiire ja hoppu aina? - Anonyymi
Elämäänsä kyllästynyt haahka itsepalvelukassalla on tympeä ja ylimielinen.Asiakaspalatus ei onnistu myöskään vaan palvelu on töykeää ja v....maista.
- Anonyymi
Kyllä Prismassa asiakaspalvelu on pääsääntöisesti ystävällistä. Toki muutama henkilö on hieman töykeän oloinen, mikä johtunee heidän synnyinmaasta ja sen perinteisestä asiakaspalvelusysteemistä.
Muistakaa niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan - Anonyymi
Kyllä tämä kohdalleni osunut oli ihan aito suomalainen nainen.
Mutta homma tökki jankutuksen merkeissä ja koetettiin tyrmätä aiakkaan mielipiteet,vaikka tuotteessa selvä valmistusvika.
Asiakas äänestää helposti jaloillaan,koska onneksi valinnan varaa löytyy Keskon "kioskilta". - Anonyymi
Jälleen sekoilua Prismassa kahvitarjousten kanssa. Lappu, Juhla Mokka loppu , lappu kohteessa. Juhla Mokkaa oli kuitenkin siinä muutama paketti. Nämä saikin tarjous hinnalla. Lappu korvaava tuote Kulta katriina.
Kaksi pakettia matkaan,mutta kassa ilmoitti,eivät ole tarjoustuotteita. Ei muuta kuin palautus.
Miksi jatkuvaa sekoilua asiakaspalvelussa ja tarjouksissa ? - Anonyymi
Palvelualttius puuttuu kyllä monelta ko. liikkeen henkilöltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748