Olisiko aika puuttua asiakaspalvelun laatuun.?
Henkilöt todella töykeitä,kun palauttaa viallisen tuotteen,vaikka tuotteessa selvä valmistusvirhe.
Prismojen TV mainokset todella yli ampuvia ja ylimielisiä.
Prisma Riihimäki
8
773
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mä oon niin tykänny tän kaupungin ilmapiiristä, myös prismassa.
Itse kun muistaa olla positiivinen vaik miten harmittaa niin kyllä sieltä samalla fiiliksellä vastataan. Myös prismassa.- Anonyymi
Asiallisuus kyllä loppuu siihen paikkaan, kun Prismassa kysyy ystävällisesti myyjältä, jos löytää, jotain ja vastaukseksi saa töykeyttä ja naamasta näkee, että "vittuako tuokin kyselee, hakis itse". Minun ystävällisyyteni ja kohteliaisuuteni lopouu siihen. Kerran sanoin, kun tarvitsin apya "anteeksi, että keskeytän juoruiluhetkenne" jujlin kyllä, etteivät puhuneet töihin liittyvistä asioista. Silloin olin tarkoituksella tosi vittumainen ja syystäkin.
- Anonyymi
Valitettavasti kokemukset aloittajan kanssa samansuuntaiset.
Kassapalvelut olleet asiallisia, mutta asiakaspalvelussa palvelu välillä tökkii ,vaikka kuinka yrittäisi käyttäytyä fiksusti.
Valitettavasti asiakkaissa eläkeläiset käyttäytyvät törkeimmin, Mihin teillä sellainen kiire ja hoppu aina? - Anonyymi
Elämäänsä kyllästynyt haahka itsepalvelukassalla on tympeä ja ylimielinen.Asiakaspalatus ei onnistu myöskään vaan palvelu on töykeää ja v....maista.
- Anonyymi
Kyllä Prismassa asiakaspalvelu on pääsääntöisesti ystävällistä. Toki muutama henkilö on hieman töykeän oloinen, mikä johtunee heidän synnyinmaasta ja sen perinteisestä asiakaspalvelusysteemistä.
Muistakaa niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan - Anonyymi
Kyllä tämä kohdalleni osunut oli ihan aito suomalainen nainen.
Mutta homma tökki jankutuksen merkeissä ja koetettiin tyrmätä aiakkaan mielipiteet,vaikka tuotteessa selvä valmistusvika.
Asiakas äänestää helposti jaloillaan,koska onneksi valinnan varaa löytyy Keskon "kioskilta". - Anonyymi
Jälleen sekoilua Prismassa kahvitarjousten kanssa. Lappu, Juhla Mokka loppu , lappu kohteessa. Juhla Mokkaa oli kuitenkin siinä muutama paketti. Nämä saikin tarjous hinnalla. Lappu korvaava tuote Kulta katriina.
Kaksi pakettia matkaan,mutta kassa ilmoitti,eivät ole tarjoustuotteita. Ei muuta kuin palautus.
Miksi jatkuvaa sekoilua asiakaspalvelussa ja tarjouksissa ? - Anonyymi
Palvelualttius puuttuu kyllä monelta ko. liikkeen henkilöltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1992248Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371832Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5850- 49831
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773