Olisiko aika puuttua asiakaspalvelun laatuun.?
Henkilöt todella töykeitä,kun palauttaa viallisen tuotteen,vaikka tuotteessa selvä valmistusvirhe.
Prismojen TV mainokset todella yli ampuvia ja ylimielisiä.
Prisma Riihimäki
6
520
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mä oon niin tykänny tän kaupungin ilmapiiristä, myös prismassa.
Itse kun muistaa olla positiivinen vaik miten harmittaa niin kyllä sieltä samalla fiiliksellä vastataan. Myös prismassa.- Anonyymi
Asiallisuus kyllä loppuu siihen paikkaan, kun Prismassa kysyy ystävällisesti myyjältä, jos löytää, jotain ja vastaukseksi saa töykeyttä ja naamasta näkee, että "vittuako tuokin kyselee, hakis itse". Minun ystävällisyyteni ja kohteliaisuuteni lopouu siihen. Kerran sanoin, kun tarvitsin apya "anteeksi, että keskeytän juoruiluhetkenne" jujlin kyllä, etteivät puhuneet töihin liittyvistä asioista. Silloin olin tarkoituksella tosi vittumainen ja syystäkin.
- Anonyymi
Valitettavasti kokemukset aloittajan kanssa samansuuntaiset.
Kassapalvelut olleet asiallisia, mutta asiakaspalvelussa palvelu välillä tökkii ,vaikka kuinka yrittäisi käyttäytyä fiksusti.
Valitettavasti asiakkaissa eläkeläiset käyttäytyvät törkeimmin, Mihin teillä sellainen kiire ja hoppu aina? - Anonyymi
Elämäänsä kyllästynyt haahka itsepalvelukassalla on tympeä ja ylimielinen.Asiakaspalatus ei onnistu myöskään vaan palvelu on töykeää ja v....maista.
- Anonyymi
Kyllä Prismassa asiakaspalvelu on pääsääntöisesti ystävällistä. Toki muutama henkilö on hieman töykeän oloinen, mikä johtunee heidän synnyinmaasta ja sen perinteisestä asiakaspalvelusysteemistä.
Muistakaa niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan - Anonyymi
Kyllä tämä kohdalleni osunut oli ihan aito suomalainen nainen.
Mutta homma tökki jankutuksen merkeissä ja koetettiin tyrmätä aiakkaan mielipiteet,vaikka tuotteessa selvä valmistusvika.
Asiakas äänestää helposti jaloillaan,koska onneksi valinnan varaa löytyy Keskon "kioskilta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992055Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881866Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3251688Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555- 311177
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht901134Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103- 511047
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651042- 581028