Mahtavaa!!! 300 uutta käyttäjää, kun ymmärsivät vihdoin lopettaa ostopalvelun rouva Kokolta.
Liikku Imatra
13
940
Vastaukset
- Anonyymi
Jos heität tuollaisen huhun, niin kerro ihmeessä mikä siinä on taustalla. Kyse on kuitenkin yksityishenkilöstä.
Korruptoituneet poliisit ovat vieneet jo syyttäjälle näiden palstalla esiintyviin paskaa työtä tehneisiin osakeyhtiöihin liittyvän kommentoinnin. Se ei ole edes rikos.
Yksityishenkilö on Suomen lakien mukaan suojattu. Toki rigoskomizaariolla on eri versio siitä. - Anonyymi
Niin mitä sitten? Miten tämä uutinen vaikuttaa elämääni?
- Anonyymi
Perättömien huhujen levittäminen on muualla maailmassa rikos. Imatralla lait säätää korruptoituneet poliisit, joten yksityishenkilöillä ei ole suojaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perättömien huhujen levittäminen on muualla maailmassa rikos. Imatralla lait säätää korruptoituneet poliisit, joten yksityishenkilöillä ei ole suojaa.
Ei ole huhu, vaan fakta. Itse somessa kertoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imatralla ei säädetä mitään lakeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imatralla ei säädetä mitään lakeja.
Siinä Tainionkoskentien varrella olevassa loppusijoituslaitoksessa rigockomizario on säätänyt osakeyhtiön toiminnan kommentoimisesta omat lait. Miten lie korvanneet...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole huhu, vaan fakta. Itse somessa kertoi
Ollut myös Imatran kylpylällä jumppien vetäjänä, joutui pois, samoin Colosseumilla, lähtö tuli sieltäkin ym. monta muuta paikkaa.
Nämä eivät ole huhuja, vaan faktaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ollut myös Imatran kylpylällä jumppien vetäjänä, joutui pois, samoin Colosseumilla, lähtö tuli sieltäkin ym. monta muuta paikkaa.
Nämä eivät ole huhuja, vaan faktaa.Miksi joutui pois?
- AnonyymiUUSI
Kysy Villeltä
- AnonyymiUUSI
Miksi Villeltä. Kerro vaan, mitä teki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Villeltä. Kerro vaan, mitä teki.
Eiku Ville kertoo.
- AnonyymiUUSI
299 enää kun mie lähin kylpylään. Siel miun hauista arvostetaa enemmän.
- AnonyymiUUSI
Tiukka peppu ja laskeutuneet tisut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319