Puerto Ricossa sijaitseva Pappatunturibaari on pitkään suljettuna. Avataan huhtikuussa.
https://pappatunturibaari.fi/
Pappatunturibaari kauan kiinni!
13
473
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kauheeta. Onneksi karhu elää ja voi hyvin.
- Anonyymi
" Onneksi karhu elää ja voi hyvin."
Mistä tiedät? Entä susi ja ahma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Onneksi karhu elää ja voi hyvin."
Mistä tiedät? Entä susi ja ahma?Siinä sulle nuija miettimistä.
- Anonyymi
Outo ilmoitus. Onkohan Pappis mennyt konkkaan, kun vanhaa ilmoitusta ei poisteta?
- Anonyymi
Trollaus. Siitä on kyse.
- Anonyymi
Olisihan se "valtaisa" menetys jos loppuisi. Uskon kuitenkin avaamiseen ensi syksynä.
- Anonyymi
Entä ulvova mylläri,kiinni on ja pysyy?
- Anonyymi
Ulvova mylläri pysyy kiinni varmasti, sillä kaikki sen katolla sijainneet rakenteet on purettu ja poistettu.
- Anonyymi
Harmi juttu,ulvova mylläri oli niin mukava paikka rannan läheisyydessä vaikka toisaalta ruokapaikkana aika hintava
- Anonyymi
Köyhälle kaikki on kallista
- Anonyymi
Ja sitten vielä kippis-baari teneriffalla,suljettu ehkä sekin koronan seurauksena
- Anonyymi
Köyhillä ei vaan oo rahaa siitä se johtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233