Voiko 60+sinkku nainen mennä yksin baariin
Sinkku 60+ nainen baariin
10
413
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin, miksi muka ei voisi, eikä paikkakunnallakaan ole mitään merkitystä.
Aloituksesta päätellen, sinkkuus on ntässä alleviivattuna, joten kyllä sitä sutinaa, kaikenlaista on löydettävissä ja tarjolla myös ns kypsemmille ja kokeneemmille Daameille. Pilke silmässä olevia herrasmiehiä on riittämiin joista valita tanssi & riiuu -seuraakin, ihan mistä Lady tykkää . Kesä on Sinun. - Anonyymi
Olipa kauniisti vastattu. KIITOS😊
- Anonyymi
VOI HYVÄT IHMISET...Olen melkein 70-vuotias, enkä ole tarvinnut lupaa keneltäkään. Onhan tullut juostua kuppiloissa yksin,ja kivaa on ollut.80-luvulla oli kiire töistä kotiin ja kiire kaljoille.Mikä teitä naisia vaivaa,kun olette sellaisia nyhjäkkeitä,että yksin ette uskalla mitään tehdä?Valitettavan moni on alistuva,hiljainen ja miehen käskytettävänä!
- Anonyymi
Kiitos kannustavasta kommentista. Puoliso menehtyi vuosi sitten syöpään. Oli kova kynnys lähteä viihteelle .
Uskalsin ja oli mukava ilta😊 - Anonyymi
Jos 60+ nainen on timmi ja seksikäs niin saa jonon 20-30v jannuja ehdolle baarissa. Sänky vaan natisemaan!
- Anonyymi
Häpene,sinä vastaaja jos sinulla on noin sairas ajatusmaailma!!!!
- Anonyymi
Häpene? Tarkoitat hepene? Seksihepene (vaate)? Oi kyllä! Sellaiset sopii myös timmille 60+ ladylle!
- Anonyymi
Minulla positiivinen kokemus +60v daamista. Tanssiseuraa hyvää huumoria , valoisammaksi muuttunut mieli siis minulla jos hänelläkin illanpäätteeksi. Olen todella mielissäni yhteisestä illasta. Olemme yhdessä liikkuneet nyt 2kk . Olen yllättänyt hänet myös merenherkuilla , joista kertoikin pitävän..
- Anonyymi
Mikä estää menemästä?
- Anonyymi
Käyn itsekin lähes 6-kymppisenä naisena yksin baareissa ja ravintoloissa.
En mene sinne hakemaan puolisoa itselle, vaan pitämään hauskaa, juttelemaan ihmisten kanssa. Yhden illan jutut jäivät nuoruusvuosiin, enää ei edes kiinnosta pelkkä yökyläily ja aamulla kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372363
- 561352
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586