Nousevat tullit tarkoittaa sitä että valtio verottaa entistä enemmän...
Nämähän johtuu Trumpin vasta tulleista (olen samaa mieltä että ne pitää laittaa sille mulkulle)
Siis kun Trump laittaa meille tulleja ,jotka maksaa Usa yrityset ja yksityiset...
MUTTA MITEN SUOMEN VALTIO MEINAA PALAUTTAA RAHAT KANSALLE JA YRITYKSILLE JOTKA VASTA TULLEILLA VARASTETAAN MEILTÄ ?
Vai meneekö nekin rahat lyhentämättömänä Ukrainan sodan kiihdyttämiseen ?
Paras tietenkin olisi jos Usan kauppa loppuisi kokonaan eikä osteta sieltä mitään niin silloin ei tule ylim. tullejakaan...
Mutta aina sieltä jotain tulee.....Itse en osta enään mitään Amerikkalaista
Harraste autoon onneksi löytyy Kiinalaisia osia ! jos ei niin sitten menee paaliin koko paska en myy edes muille sittä ettei ne osta osia siihen...paaliin suoraan vaan !
ja katson itse vielä vieressä että varmasti menee paaliksi !
Nousevat Tullit ,mihin valtio panee ne rahat jotka se ryöstää yrityksiltä ja yksityisiltä ?
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri tuli uutinen että Kesäkuun alusta tullit nousee 50 %
- Anonyymi
Miksi noita Amerikkalaisia paskoja moottoripyöriä kaupataan vielä uusia vanhoilla hinnoilla ? eikö niille saada Suomessa kunnon tulleja ?
Ne on niin rumia ja huonoja ajaa ja päkättää kuin -50 luvun zetori - Anonyymi
Miten niin ryöstää? Itsekin sanot kannattavasi.
- Anonyymi
Ainoa mitä tulee ikävä on coca cola zero suomessa kun halppis merkkejä ei ole sokerittomia mutta euroopassa on ja parempia kaikenlisäksi vielä ja hinta 1/3 vaan...
- Anonyymi
Coca Cola Zerosta ei tule USAsta kuin resepti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329