Kansalaisaloite kissan oikeudesta olla vapaana kerännyt vaadittavat 50 000
Kissa saa olla vapaana, muttei vapaana kulkien, lupa on tulkinnan varainen.
https://yle.fi/a/74-20161547
Susi saa olla vapaana, sutta saa metsästää kuin karhua ja ilvestä luvan mukaan. Aiemmin kantaa hoidettiin kannanhoidollisesti, valikoiden. Nyt saa sutta metsästää valikoima, kun ammut alfa suden laumasta saat varmasti häirikkö susia, uusi laki on susi, kannanhoidollinen toimii paremmin. Salakaatajat ei tarvitse enää kaataa salaa, et saa käyttää myrkky syöttejä joita löydetty, et saa ansoja, ei saa käyttää moottori kelkkaa suden tappamiseen.
Kissa hiiret hyppii pöydällä
7
78
Vastaukset
- Anonyymi
Joka kissastaan välittää, ei päästä sitä ulos juoksentelemaan, ainakaan taajamissa.
- Anonyymi
Sama juttu se on vaimon kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu se on vaimon kanssa.
Vaimo saa juosta, ei haittaa.
Maalla ei kissoja pahemmin talutella, ei aiemmin kaupungeissakaan, kaupunki voi olla laaja kuten missä asun on metsää, erämaata. Ei kukaan laske kissaa kaupungin keskustaa autojen sekaan.
Suden metsästys haluttiin riistaksi metsästäjien mieliksi, susi poikkeaa karhun metsästyksestä, nyt toivotaan ilveskin saman lain piiriin, tosin ilvestäkin metsästetty kannanhoidollisesti.- AnonyymiUUSI
Dementia on vakava sairaus kun se huomataan.
- AnonyymiUUSI
Kissoillekin voi tulla...
- AnonyymiUUSI
Mitähän hlvt:ä tuokin otsikko taas tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358