Haluaisitko muuttaa itsessäsi jotain?
Kun katsot peiliin mitä näät?
10
389
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin koska taas itkettää, olen itkumarkku, neitsyt ja tanakahko
- Anonyymi
Pään jos vois vaihtaa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Terveisin Huki-Rellu - Anonyymi
Lisää pituutta heti ja ainakin isommat tuopit!😁
- Anonyymi
Silmäpussit kuin kaupoakassit. Mikähän auttasi.
- Anonyymi
Itselläni on aivan liian iso v.i.t.t.u..
Terv.Siiri - Anonyymi
En missään nimessä
- Anonyymi
En muuttaisi mitään. Jokainen on hyvä sellaisena kuin on.
- Anonyymi
Näen vanhan ja rupsahtavan ihmisen....
Rupsahda rauhassa....jne - Anonyymi
Olen nainen ja kyllästynyt saamaan miehiltä jatkuvasti huomiota. Tämän ihailun takia laitan lävistyksiä itseeni. Nenääni tulee isoja renkaita, samoin kulmakarvoihin. Kasvoissani on sileä iho niin muutamia koruja poskista läpi. Kieleen täytyy myös jokin pultti laittaa. Nyt kun kesä alkaa niin ehkä saan tulehduksen uusiin reikiini, se olisi hyvä lisä.
- Anonyymi
Vanha läski.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6232606Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182056Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232040JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191586- 671554
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641498- 1261262
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191044Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16988