IL:n näkemä valvontakameran video antaa lippukassajupakasta uutta yllättävää tietoa.
”Maritan” kertomukselle vahvistusta
Valvontakameran tallenne näyttäisi vahvistavan Maritan kertomusta lippujupakasta.
https://www.iltalehti.fi/politiikkaa/5089a159-627e-4bbc-9fe6-514e89130db3#gallery
Valvontakamerakuva nyt nähtävillä: Poliitikon kohukäynnistä uimahalliin paljastuu yllättäviä tietoja
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
So? Asiakas on aina oikeassa. Työntekijä oli koeajalla. Ei mahdollisesti hyvä asiakaspalvelutyöhön. Ei ole kysymys oikeasta ja väärästä. Soppaa ei kannata keittää. Siitä ei ole hyötyä kenellekään.
Pitää antaa anteeksi ja mennä eteenpäin. Sillä tavalla syntyy tulevaisuus.- Anonyymi
"Pitää antaa anteeksi ja mennä eteenpäin. "
Anteeksi antaminen ei anna uhrille työpaikkaa takaisin.
Muistuttaa joka päivä. - AnonyymiUUSI
ei kai tuollainen ihminen vaan ole lappeenrannan valtuustossa tai jossain luottamus tehtävissä.ja kuka tomppeli tässä jutussa meni antamaan työntekijälle kenkää.
- AnonyymiUUSI
Muistetaan tästä eteenpäin "neljän euron Lindana".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 601993
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361