Noniin elikkä olis mopon kanssa ongelma(rieju 07) mopo ei tahdo käynnistyä polkemalla eikä käy tyhjäkäyntiä. Työntämällä lähtee hyvin, käy todella nätisti koko kierros alueen ja vetää todella hyvin.Tekniina 50, 21 phbg dellortto, enox ja vakiosähköt. Kipinää tulee ja on vahva, yläpään tiivisteet vaihdettu ja koneessa puristuksia hyvin, bensaa pitäisi tulla, kaasutin puhdistettu useampaan ottessen. Pitkään polettuna sylkee bensaa pois putkesta ja tulee ns. Takapotkuja mutta johtuu varmaankin siitä että kastelee tulpan. Putki vuotaa pakoaukosta vähän mutta ei ole ennen haitannut. Myös paisarin ja välipillin välikumissa on oieni halkeama. Jos jollain olisi ideoita niin saa ihmeessa kertoa koska itsellä ruoeaa ideat loppumaan kesken.
Mopon käynnistys ongelma
Anonyymi-ap
3
194
Vastaukset
- Anonyymi
Oiskohan sytty liian aikaisella kun potkii takaisin.
- Anonyymi
Ei vaan ihan simppeli vika. Tulpan se nuppi löysällä.
- Anonyymi
Männän palautusjousi poikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749