Kokemuksia työskentelystä näissä? Olen tehnyt töitä parillekin eikä kokemus ollut hyvä kummassakaan. Etukäteen annetut tiedot asiakkaan avuntarpeesta eivät välttämättä pitäneet lainkaan paikkaansa, voitiin esimerkiksi sanoa, että henkilö pystyy itse olemaan mukana nostoissa, mutta todellisuus oli täysin liikuntakyvytön ihminen, jota piti nostaa ilman mitään apuvälineitä. Ei todellakaan ollut kivaa mennä työkeikalle kun ei yhtään voinut tietää että pärjääkö siellä. Väärää tietoa annettiin muutenkin eikä avustaja voinut olla varma mihin sitoutuu.
Kaipaisin siis muiden kokemuksia näissä firmoissa työskentelystä, onko sellaisia, joissa asiat oikeasti toimivat? Saako kokopäivätyötä samalle asiakkaalle vai pitääkö juosta pitkin päivää eri asiakkaiden luona jos aikoo itsensä elättää? Pitävätkö sovitut asiat? Mitä firmaa suosittelet, mitä kannattaa välttää?
Henkilökohtaisia avustajia työllistävät firmat?
Anonyymi-ap
1
265
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen Elämäsi Adatoa.
Hyvällä tuurilla saa mukavan avustettavan ja kokopäivätyön.
Ylernsä kyllä muutama vakiasiakas ja ihan ok perehdytys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199