Kokemuksia työskentelystä näissä? Olen tehnyt töitä parillekin eikä kokemus ollut hyvä kummassakaan. Etukäteen annetut tiedot asiakkaan avuntarpeesta eivät välttämättä pitäneet lainkaan paikkaansa, voitiin esimerkiksi sanoa, että henkilö pystyy itse olemaan mukana nostoissa, mutta todellisuus oli täysin liikuntakyvytön ihminen, jota piti nostaa ilman mitään apuvälineitä. Ei todellakaan ollut kivaa mennä työkeikalle kun ei yhtään voinut tietää että pärjääkö siellä. Väärää tietoa annettiin muutenkin eikä avustaja voinut olla varma mihin sitoutuu.
Kaipaisin siis muiden kokemuksia näissä firmoissa työskentelystä, onko sellaisia, joissa asiat oikeasti toimivat? Saako kokopäivätyötä samalle asiakkaalle vai pitääkö juosta pitkin päivää eri asiakkaiden luona jos aikoo itsensä elättää? Pitävätkö sovitut asiat? Mitä firmaa suosittelet, mitä kannattaa välttää?
Henkilökohtaisia avustajia työllistävät firmat?
Anonyymi-ap
1
256
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen Elämäsi Adatoa.
Hyvällä tuurilla saa mukavan avustettavan ja kokopäivätyön.
Ylernsä kyllä muutama vakiasiakas ja ihan ok perehdytys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 61935
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661