Onhan se harmi, että alkaa rupsahtaa.
Mitä harmittaa nykyisessä parisuhteessasi?
20
1033
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpaa puoliskoa tarkoitat?
- Anonyymi
Etupuoli pahempi! Molemmilla
- Anonyymi
Juoppous , siis puolison. Kämppä haussa.
- Anonyymi
Ihan kaikki! Kaikki! V..uttaa
- Anonyymi
Pitäisikö sitten laittaa kattilat jakoon sen sijaan, että kiukuttaa katsella huonoa parisuhdetta
- Anonyymi
Ei kukaan pysy ikuisesti nuorena ja hehkeänä , sen kun ymmärtää ja hyväksyy, elämä on siltä osin paljon helpompaa.
- Anonyymi
Mitä sitä sellaisia asioita murehtimaan joihin itse ei pysty vaikuttamaan.
- Anonyymi
Ei sitä noutuutta kannatte haikailla.
Aikuisena on täys ymmärrys mitä haluaa.
Korvien välissä se rakkaus on eikä jalkojen välissä
- Anonyymi
Mua harmittaa ku vaimo ois saanu paremmannii ku tämmösen retkun
- Anonyymi
Mulla lähti eukko paikallisen yrittäjän matkaan, mutta palasi parin kuukauden perästä takaisin.
Se vähän harmittaa- Anonyymi
Ja otit takaisin???? Hyvä, että joku uskoo vielä "kestävään parisuhteeseen".?!
- Anonyymi
Minä itse lähdin enkä mene varmuudella takaisin.
- Anonyymi
No tämähän on kuin kauniissa ja rohkeissa.
Erotaan ja pariudutaan niitten exien kans.
Kaikki pörrää tässä helevetin pienessä ympyrässä.
Menkää ny pikkusen kauempaa sitä paria haeskeleen.
- Anonyymi
Käsipelillä mennään. Eihuvita.
- Anonyymi
Alkaako vastapuolen "vertikaali hymy" sammaloitumaan?
- Anonyymi
Ihanaa olla rakastunu! On mahtavaa kun saa nauttia rakkaudesta ilman mitään riippakiviä. Otat sillon kun hyvälle tuntuu.
Aivan mahtava tunne.
Elät vapaudessa ei tarvi ketään passata.
Se ihana vapaus kun saat hengittää rauhassa- Anonyymi
Kyllä hyvässä parisuhteessa on vapautta ei nykyään passata ketään mutta sekin kuuluu parisuhteeseen. Varmaan kannattaa valita järkiliitto .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hyvässä parisuhteessa on vapautta ei nykyään passata ketään mutta sekin kuuluu parisuhteeseen. Varmaan kannattaa valita järkiliitto .
Ei ketään tarvitse passata, kyllä aikuiset,normaalit ihmiset osaa tehdä itse .
- Anonyymi
"Alakulma" on päässyt hieman vajoamaan.
- Anonyymi
Laita säkki päähäsi niin ei harmita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6252633Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232050JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191616- 691587
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651502- 1261272
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191064Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998