Kaljasta, viinasta tulee alkuun niin kepee olo, kuten tiedämme. Mutta raakaa kusetusta se on. Miettiä sopii, sitten kun kirroosi ym. tullut ja makaat kärsineenä 60v. Oliko se niin kivaa? Tai jos aivot dementoituu jo 45v, oliko rattoisaa? Alkoholi on paska kaveri, jonka mukaan ei järkevä lähe. Se vie eri suuntaan johon sinä haluisit.
Kalja todella kusettaa
4
327
Vastaukset
Kyllä sen mukaan on ihan itse ja omalla päätöksellä lähdettävä. Kenellä aiemmin, kenellä myöhemmin alko ottaa ohjat mutta valinta on oma.
- Anonyymi
Myös kahvi virittää bishan tuloo merkittävästi. Kun miehellä on riittävästi ikää, sillä tunnetusti ei pela mikää.
Onneksi jää ihon tuottama hyvä olo. Siitä lapsetkin hyötyvät.
Vanhana äijän kökkäreenä kerron kuitenkin tosijutun. No. Keräännyttiin erään kinkeripiirin terveysasemalle mitä häntä itsekukin hoitoo saamaan.
Mukana tai asiakkaana sattui olemaan pieni itkuherkkä tyttölapsi.
Antoi kuulla pahan olonsa kuuluvasti. Vanha kökkäre kaivoi kokemuspussistaan lapsen syliinottomielen. Otti lapsen syliinsä etänä.
Näitä energiajuttuja. Harva niistä edes haluaa kuulla.
Äiti ehkä aavisti jotain tapahtuneen. Lapsi sai virtaa. Hän vaihtoi vapaalle ja alko naureskelemaan.
Jongunjoen tuol puol rantaa. - Anonyymi
Ihan kiva juttu. Pohjois-karjalan miehiä kaivattiinkin tänne kommentoimaan. Ite Kainuun miehiä, juotu on joo kyll ja liikaakin. Nälkämaan poikia, juoma maistuu, mutta samoin työki. Persehiessä työssä ja ilalla kotiin. Yksinäiseen kotiin.
- Anonyymi
Mulle kerran näytti äiti, miten asiat on. Olin 15v. Rajulla tuuleella oli, kun isä oli taas lähtennyt jonnekin. Saunaan tuli äiti vähäsen juoneena. Vastoja löytiin. Sanoi että panoa tässä, kun isäntäki lähti, puol vuotta panoa ilman. Mä menin lauteeleen, mutt aika nopeasti miekin kiihoituin. Äiti alkoi siinä liikuttaan. Tunsin nautintoa ja epäilystä. Lopuksi laukesin äitin 46v sisään, eikä isälle kerrottu mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1183652Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.393231Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1402789Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦202486En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152343Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2142130- 362095
- 351904
- 1211896
- 291891