Vuokraako kukaan veneitä päiväksi tai max 3 päivää?
Vene vuokraus
10
432
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole semmoista palvelua Suomussalmella
- Anonyymi
Veneitä? Kuinka monta tarviit?
- Anonyymi
? Vuokraa ? Mitä noista vuokraamaan , teet vain kuin yksi "suur-urakoitsija" kauppalopo-kavereineen , otat ja soutelet ja sitten pukkaat myötävirtaan ..
- Anonyymi
Köyhät soutaa.
- Anonyymi
Niippaalla asuu kuulemma yställinen mies joka vuokraa venettään edulliseen hintaan
- Anonyymi
Mulle ainakin ilman lainasi.
- Anonyymi
Hyvin pientä korvausta vastaan on hänellä taksa.
Erittäin sympaattinen ja reilu venevuokraamo. Suosittelen👌 - Anonyymi
Empä oo kuulukkaan tuosta Niippaan venevuokraamosta. Voiko netissä vuokrata veneen? Tarvisin semmosen pulpettiveneen. Dimitrin kanssa vuokrattasi ja jos asuntovaunulle paikka kesäksu löytysi niin plussat sille.
Götan hovioikeus ehkä on suosiollinen ehdonalaiselle ja rakas serkkupoika kaale Dimi pääsee sinne niipalle lomille- Anonyymi
Niippaalta saa heimolaisesi kaikki mitä tarvitset ilmaiseksi, omistaja diggaa sorrettuja vähemmistöjä.
- Anonyymi
Teillä tulee oikein mukava loma Niipaalla.
Tunnelma on hieman kuin syväjoki elokuvassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063128Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361959Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois591861- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961235
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 611155
- 591147
- 68997