Sim-kortti telakassa on simin näköinen muovinen musta läpykkä. Pitääkö se irroittaa ja laittaa sim-kortti sen tilalle? Ei tunnu ihan helpolla lähteävän.
Sim uuteen Samsung Tab 6 liteen
7
188
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään tableteissa ja älypuhelimissa on semmonen pieni kelkka, johon sim-kortti asetetaan. Sitten kelkka työnnetään takaisin koloonsa.
- Anonyymi
Jatkoa... Tuosta läpykästä en osaa sanoa. Yleensä niissä kelkoissa ei oo ollut mitään irroitettavaa, vaan sim-kortti on laitettu kelkan sim-paikkaan, niin että se hieman uppoaa paikkaansa ja pysyy siinä.
- Anonyymi
1 Aseta poistotyökalu kelkassa olevaan reikään kelkan löysäämistä varten.
2 Vedä kelkka varovasti ulos kelkan paikasta.
3 Aseta SIM- tai USIM-kortti kelkkaan kullanväriset koskettimet ylöspäin ja lukitse kortti painamalla SIM-tai USIM-korttia varovasti kelkkaan.
4 Aseta kelkka takaisin kelkan paikkaan.
• Käytä vain nano-SIM-korttia. - Anonyymi
No vastaanpa nyt itse, kun sain selville. Malli on ns. WiFi-malli eli ei tarvitse simiä ollenkaan. Onneksi en maksanut paljon, mutta tämä ei minua nyt paljon palvele.
- Anonyymi
Täh? Kyllä siihen SIM laitetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Kyllä siihen SIM laitetaan.
Se on micro-sd korttipaikka, ei sim-kortin paikka. Nuo paikat muistuttavat kovasti toisiaan, mutta micro-sd kortissa on pieni väkänen, jota sim-kortissa ei ole.
- Anonyymi
Kannatasko lukea sen OHJEISTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25710925
- 1286942
- 955613
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334928- 504198
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303739- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323412Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222888- 582660