Sim-kortti telakassa on simin näköinen muovinen musta läpykkä. Pitääkö se irroittaa ja laittaa sim-kortti sen tilalle? Ei tunnu ihan helpolla lähteävän.
Sim uuteen Samsung Tab 6 liteen
7
168
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään tableteissa ja älypuhelimissa on semmonen pieni kelkka, johon sim-kortti asetetaan. Sitten kelkka työnnetään takaisin koloonsa.
- Anonyymi
Jatkoa... Tuosta läpykästä en osaa sanoa. Yleensä niissä kelkoissa ei oo ollut mitään irroitettavaa, vaan sim-kortti on laitettu kelkan sim-paikkaan, niin että se hieman uppoaa paikkaansa ja pysyy siinä.
- Anonyymi
1 Aseta poistotyökalu kelkassa olevaan reikään kelkan löysäämistä varten.
2 Vedä kelkka varovasti ulos kelkan paikasta.
3 Aseta SIM- tai USIM-kortti kelkkaan kullanväriset koskettimet ylöspäin ja lukitse kortti painamalla SIM-tai USIM-korttia varovasti kelkkaan.
4 Aseta kelkka takaisin kelkan paikkaan.
• Käytä vain nano-SIM-korttia. - Anonyymi
No vastaanpa nyt itse, kun sain selville. Malli on ns. WiFi-malli eli ei tarvitse simiä ollenkaan. Onneksi en maksanut paljon, mutta tämä ei minua nyt paljon palvele.
- Anonyymi
Täh? Kyllä siihen SIM laitetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Kyllä siihen SIM laitetaan.
Se on micro-sd korttipaikka, ei sim-kortin paikka. Nuo paikat muistuttavat kovasti toisiaan, mutta micro-sd kortissa on pieni väkänen, jota sim-kortissa ei ole.
- Anonyymi
Kannatasko lukea sen OHJEISTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220