Sim-kortti telakassa on simin näköinen muovinen musta läpykkä. Pitääkö se irroittaa ja laittaa sim-kortti sen tilalle? Ei tunnu ihan helpolla lähteävän.
Sim uuteen Samsung Tab 6 liteen
6
50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nykyään tableteissa ja älypuhelimissa on semmonen pieni kelkka, johon sim-kortti asetetaan. Sitten kelkka työnnetään takaisin koloonsa.
- AnonyymiUUSI
Jatkoa... Tuosta läpykästä en osaa sanoa. Yleensä niissä kelkoissa ei oo ollut mitään irroitettavaa, vaan sim-kortti on laitettu kelkan sim-paikkaan, niin että se hieman uppoaa paikkaansa ja pysyy siinä.
- AnonyymiUUSI
1 Aseta poistotyökalu kelkassa olevaan reikään kelkan löysäämistä varten.
2 Vedä kelkka varovasti ulos kelkan paikasta.
3 Aseta SIM- tai USIM-kortti kelkkaan kullanväriset koskettimet ylöspäin ja lukitse kortti painamalla SIM-tai USIM-korttia varovasti kelkkaan.
4 Aseta kelkka takaisin kelkan paikkaan.
• Käytä vain nano-SIM-korttia. - AnonyymiUUSI
No vastaanpa nyt itse, kun sain selville. Malli on ns. WiFi-malli eli ei tarvitse simiä ollenkaan. Onneksi en maksanut paljon, mutta tämä ei minua nyt paljon palvele.
- AnonyymiUUSI
Täh? Kyllä siihen SIM laitetaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Kyllä siihen SIM laitetaan.
Se on micro-sd korttipaikka, ei sim-kortin paikka. Nuo paikat muistuttavat kovasti toisiaan, mutta micro-sd kortissa on pieni väkänen, jota sim-kortissa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329