Muistakaa nauttia keväästä, pikkuharmit on helppo unohtaa hienon vuodenajan ollessa käsillä, isot harmitkin kestää paremmin.
Pääskysiä odotellessa....
Aika liitää, vain 4 viikkoa, ja päivät alkaa lyhentyä...
8
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kohta on joulu . . .
- Anonyymi
Mut se on vaan kerran vuodessa, juhannus on joka vuosi.....!
- Anonyymi
Joo-o, vanhus siellä pessimismiä jakaa. Meillä on kesä ja kauniit päivät edessä, turha ajatella liian pitkälle eteenpäin, se tulee sieltä ajattelemattakin.
- Anonyymi
Mitään pessimismiä ei ole aloituksessa, älä laita siihen omiasi.
- Anonyymi
Luonnonlakien toteutumisesta ei ny sentää pahoiteta mieltämme. Tää järjestys on vankkumaton. Viileän kevään jälkeen odotamme lämmintä kesää.
Paitsi meikäläinen ny sureksii, pureksii mielessään valoisuuden jatkumisen päättymistä.
Haukkaamme entistä innokkaammin hämäryyden polkua, kivineen puunjuurikkoineen. Talvipäivän seisauksen kunniaksi hörpätkääm entistä muhevammat Juhlamönggä- kahvit.
vaihtelevamielinen ville.- Anonyymi
Iloinen mieli kannattaa säilyttää, murehditaan sitten myöhemmin...jos muistetaan.
- Anonyymi
Ens sunnuntai on kesäkuuta, nopeesti menee päivät, saakeli.
- Anonyymi
" Aika lentää, tartu hetkiin. " - Tajunnetko tarkoituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815