Miksi kristilliset eivät ota mitään kantaa lasten murhille Gazassa?
Gazan lasten tappaminen
9
128
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi muslimit eivät ota mitään kantaa Hamasin murhaamille kristittyjen lapsille?
- Anonyymi
Jos kirkko tai uskontokunta perustettaisiin nyt, niin Korkein Oikeus toteaisi sen rikollisjärjestöksi ja määräisi sellaisen lopetettavaksi heti.
- Anonyymi
Niin eli kaikki uskontokunnat katsovat että ovat oikeutettuja tappamaan vääräuskoisia. Sukupuoleen ja ikään katsomatta.
- Anonyymi
Minäkin olen aina kuvitellut että kristityt ovat sivistyneempää väkeä kuin nämä muut uskontokunnat, mutta ........
- Anonyymi
Tarkoitatko sivistyksellä sitä, etteivät kristityt saa arvostella terroristien tekemiä hirmutöitä, kuten kristittyjen lastensa murhia???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sivistyksellä sitä, etteivät kristityt saa arvostella terroristien tekemiä hirmutöitä, kuten kristittyjen lastensa murhia???
Pitää paikkansa vanha sanonta uskonnoista:
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä sanon.
- AnonyymiUUSI
Hirmuteot vaan jatkuvat, puolustellaan omaan väkeen kohdistuvia raakuuksia, ja sen varjolla saa tehdä ihan mitä vaan toiselle.
Ihmineen on peto, on se mistä uskontokunnasta tahansa.
Kaiken huipuksi siitä omasta kirjasta löytyy selitykset ja puolustukset vaikka mille teoille.- AnonyymiUUSI
Uskonnollisia kirjoituksia voi jokainen tulkita omalla tavallaan, mutta ne ovat silloin poliittisia mielipiteitä, joilla omaa ja puolueen menestystä yritetään parantaa.
- AnonyymiUUSI
Ihan sama onko politiikkaa vai uskontoa, kaiken varjolla ja oikeutuksella tapetaan ihmisiä ja lapsia. Mitä Jesus Nasaterilainen olisi tähän asiaan sanonut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835