Kyselin tuolla jo sekarotuisten puolella pentupainoa, mutta entäs te uros kultsien omistajat, mitäs teidän pikku muru painoi pentuna? Itsellä puoliksi kultsi hauva ja kokoa yrittelen arvailla, ei millään malttaisi odottaa.
Mitä siis teidän kultsipojunne ovat painaneet ja minkä ikäisenä? Oma puolikultsi nyt 7,5 viikkoa ja painoa on vähän yli viisi kiloa.
Pentupaino
7
6308
Vastaukset
- kaisu
Meillä on nyt 12-viikkoinen poitsu, joka painaa tällä hetkellä n. 10 kiloa. Kun se meillä 7-viikkoisena tuli, se painoi pikkusen päälle 5. Aika nopeasti sitä painoa siis tulee...
- Kultainen tytsy
Meillä nyt jo aikuinen kultainen narttu, mutta kun se meille pentuna (7vk) tuli, niin se painoi sillon 7kg,
10vk:sena se painoi 8kg 250g,
12vk:sena se painoi 10kg ja
13vk:sena 11.5kg.
Aika vaihtelevat painot kun katsoo paljon on viikossa tullut silää, mutta ell. mielestä se oli ihan normaalia. koira on nyt terve, hyväkuntoinen ja erittäin vilkas nuori neiti. Elämänsä kunnossa!!! - Kultainennoutaja
Meillä on jo aikuinen kultainen narttu, mutta kun se meille pentuna (7vk) tuli niin sen paino oli silloin 7kg josta se nousi seuraavasti
10vk ->8kg 250g
12vk ->10kg
13vk -> 11,5kg
Ell sanoi että on normaalia et pennun paino nousee tuota vauhtia, kun se ei kuitenkaan loputtomiin noin nouse. Tällähetkellä meillä on iloinen, eloisa, ja erittäin terve noutaja tytsy!
Sen eka hammas lähti kun se oli 3kk ja 3vk!!! Ja toinen lähti 2pv ekan jälkeen.
Kaikki tieto pentuajoilta on ylhäällä koiran omassa kansiossa. - Nasu
Kultainennoutaja kirjoitti:
Meillä on jo aikuinen kultainen narttu, mutta kun se meille pentuna (7vk) tuli niin sen paino oli silloin 7kg josta se nousi seuraavasti
10vk ->8kg 250g
12vk ->10kg
13vk -> 11,5kg
Ell sanoi että on normaalia et pennun paino nousee tuota vauhtia, kun se ei kuitenkaan loputtomiin noin nouse. Tällähetkellä meillä on iloinen, eloisa, ja erittäin terve noutaja tytsy!
Sen eka hammas lähti kun se oli 3kk ja 3vk!!! Ja toinen lähti 2pv ekan jälkeen.
Kaikki tieto pentuajoilta on ylhäällä koiran omassa kansiossa.Missä kansiossa? Meillä on nyt 7 viikkoinen kultsityttö. Olen miettinyt tekeväni vauvalleni jonkinlaista kansiota, mutta en vielä tiedä miten sen teen. Ostitko valmiin kaupasta vai teitkö ite?
- Tytsysi
Nasu kirjoitti:
Missä kansiossa? Meillä on nyt 7 viikkoinen kultsityttö. Olen miettinyt tekeväni vauvalleni jonkinlaista kansiota, mutta en vielä tiedä miten sen teen. Ostitko valmiin kaupasta vai teitkö ite?
Painaa?
- Kultainen tytsy
Tytsysi kirjoitti:
Painaa?
Hiukan yli 30kg, mut ei paljoa yli. Ei siis hätää.
- Kultainen tytsy
Nasu kirjoitti:
Missä kansiossa? Meillä on nyt 7 viikkoinen kultsityttö. Olen miettinyt tekeväni vauvalleni jonkinlaista kansiota, mutta en vielä tiedä miten sen teen. Ostitko valmiin kaupasta vai teitkö ite?
Ostin siis kaupasta valmiin kansion johon olen säästänyt kaikki ell. rokotus kuitit ja ihan kaiken mitä nyt ikinä sitten tuleekaan. Seurasin hampaiden lähtöä, painoa jne. ja merkkasin kaikki ruutupaperille ja laitoin paperin kansioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712566Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222244kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001055Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!147910- 66844
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä382804- 55732
- 97710
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure47654Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka32643