Suomen menestystä jääkiekon MM-kisoissa?
Seitsemäs sija oli Suomelle hieno saavutus!
Voitettiin ainakin Ruotsi.. öö ei ku..
Olitteko eilen torilla juhlistamassa
15
197
Vastaukset
- Anonyymi
Never forget!!
- Anonyymi
Kuka oikeesti odotti tuolta joukkueelta mitalia? Itse veikkasin ennen kisoja että Suomi tippuu puolivälierässä kun ei vaan ole tarpeeksi hyvin pelaajia. Jo se että joku lammikko oli 1 sentteri niin kertoi jotain 🤣
- Anonyymi
Torilla voi ostaa hollantilaisia mansikoita. Hyviä.
- Anonyymi
Nyt huudetaan💪💪💪💪.
No mut tosissaan kyllä hienoa että vuosittainen VÖYHÖTYS on ohi! Juntit on vahän aikaa hiljaa- Anonyymi
Tulipa melkoinen aivopieru sinulta.Helpottiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa melkoinen aivopieru sinulta.Helpottiko?
Kyllä helpotti kun ei tarvitse junttien jääkiekko vöyhötystä kuunnella, jes👏👏👏👏😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä helpotti kun ei tarvitse junttien jääkiekko vöyhötystä kuunnella, jes👏👏👏👏😂
Päästit näköjään toisen heti perään.Tais tulla vieläpä ihan varren kans 🤣
- Anonyymi
Den glider in!!
- Anonyymi
Missä suomi fänipojut ovat kun juttu ei nyt luista? Liekö katsomassa vuoden -95 ottelua VHS- kasetilta
- Anonyymi
Ja MTV:n kiekko"asiantuntijat" lohduttautuvat katsomalla 10:nnenen kerran elokuvan "Takaisin lejonaksi" :D
- Anonyymi
Torilla on uusia perunoita. -kin
- Anonyymi
Nyt ÄKKIÄ sitä SPR Kriisiapua paikalle kun kaikki urheiluvajakit viiltävät ranteensa auki kun eivät pääse kännipäissään huutamaan ja meluamaan oikein kunnolla, eivät välitä vittuakaan säännöistä tai erilaisista laista kuten kotirauha, roskaamisen estäminen ja järjestyssäännöt
- Anonyymi
Meissä kaikissa asustaa se pikkuinen jääkiekkoilija, jonka odotukset lähtevät keväisin mm-kisojen aikana laukalle.
- Anonyymi
Voi hyvinkin olla että kolmen hengen ryhmässänne asustaa sellainen.
- Anonyymi
Löikö Mörkö sisään, tuumi iso poliisisetä, kun heitteli riehaantuneita jääkiekkofaneja mustan maijan takarooteliin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741