toimimattomuudesta.
Sitä tekstiä ei enää tällä palstalla näy. Miksei?
ONKO KOKO SUOMI24 YHDEN IHMISEN HOTEISSA!
TYYPPI JOKA KÄYTTÄÄ VÄLINETTÄ OMIIN TARKOITUKSIINSA. ELI TULEE HÄIRIKÖIMÄÄN ALOITUKSIIN YHTÄ JA SAMAA KOMMENTTIA KIRJOITTAEN! JA KAS KUMMAA, KUN NIITÄ KOMMENTTEJA ILMOITETAAN ASIATTOMIKSI; POISTOA EI TAPAHDU!
ONKO TYYPPI MUUTENKIN RIKOLLISELLA POLULLA? LIENEE PORUKAN JÄSEN, JOKA LEVITTELEE IHMISEN VALOKUVAA JA HENKILÖTIETOJA YMPÄRI NETTIÄ JA YMPÄRI MAATA!
NO, OLETKO SAIRAS? OLET!"
KUULUT SAMAAN SAMAAN KASTIIN KUIN SE SAKKI JOKA KÄY POTKIMASSA JA HAKKAAMASSA ASUNNON OVEA, JOKA LATELEE TAPPOUHKAUKSIA. JA VIELÄ ENEMMÄN, JOKA NÄKEE ITSEÄÄN KOSKEVIA MAININTOJA SELLAISISSA TEKSTEISSÄ, JOISSA EI HEITÄ OLE MAINITTU. MISTÄ TUO KIELII? KAIKETIKIN SIITÄ; ETTÄ MAININTA OLISI PITÄNYT OLLA!
Jos kerran näkevät itsensä teksteissä joissa heitä ei ole mainittu! kaiketikin silloin heidät olisi pitänyt mainita!
Sellaista naurettavaa tyhmyyttä kuin tämä suomi24:n ylläpitäjä tuon sakin kanssa osoittaa, ei voi kyllä normijärkisiltä odottaa!
Leikki jatkuu! Sairas leikkii!
Kirjoitettu noin tunti sitten palautelomakkeen
4
114
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi sääntöjen vastainen kommentti mennyt HETI poistoon.
Mikähän siinä kommentissa oli sääntöjen vastaista?
Nettikiusaava häirikkö, henkilötietojen levittäjä.
Mitä? - Anonyymi
Onko jokin verkkohyökkäys käynnissä, kun täysin ilman syytä asiallisia viestejä poistuu, kokonaisia ketjuja poistuu tai siirtyy ja kaikki muutenkin sekaisin!
- Anonyymi
Mitä järkeä on poistaa jotain? Se ei ole tasa-arvoa eikä demokratiaa. Jokaisella on mielipidevapaus ilmaista itseään. Jos se tuntuu jostakin ahdistavalta, niin niitä ei kannata lukea. Aina voi ne ohittaa ja nykyisin vielä helpommin sulkemalla koko koneen. Itse kannatan täysin vapaata Internettiä, kuten sen alkuperäinen tarkoituskin oli olla. Nykyisin poliittiset rajoitukset ovat tehneet siitä ihmisten aivopesemiseen tarkoitetun, eliitin ja valtaapietävien etuja noudattelevan mieltenhallintavälineen.
- AnonyymiUUSI
Joo, ei toimi palautelomake. Takuulla tahallaan tehty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418