Hyvä elokuva

Anonyymi-ap

Tänään tulee Eveolla uusintana Close, kertoo kahdesta 13v pojasta joita kiusataan koulussa nimittelemällä homoiksi. Toinen alkaa siksi pitää etäisyyttä, eikä toinen kestä hylkäämistä. Kannattaa katsoa, ensiesitys ollut kai Suomessa Rakkautta ja anerkiaa festareilla.

Söpöt pojat ja näyttelevät todella uskottavasti, tippa tuli silmään.

11

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ohjaaja oli nähnyt toisen pääosan esittäjän junassa kavereidensa kanssa, oli kysynyt haluaako näyttelemään, suostui heti. Veikkaan että se onkin homo, toisella taitaa olla tyttökaveri, vaikka elokuvassa oli enemmän päinvastoin.


    • Anonyymi

      Heteroilla ottaa homot tunnon päälle kun eivät uskalla itse kokeilla. Natsisaksa ja homot dokumentissa silloin 17v poika kertoi miten natsit tappoi hänen 18v kumppanin. Riisuivat alasti, peltisanko päähän ja sitten laskivat rakkilauman raatelemaan alavartalon ja lopuksi söivät, 17v poika joutui katsomaan.

      Pitivät homot erillään muista vangeista ettei tauti tarttuisi, halusiko ne sitten juutalaiset ja muut vangit lisääntyisi homostelun sijaan. Saivat kuitenkin raiskata toisiaan vapaasti.

      Mustalaisillakin kummallisia perversioita toisten peräsuolesta, tunkevat sinne mitä tahansa harjanvarresta lähtien. Yksi nuoren miehen kidutusmurhaaja taas tuomiolla, aikaisemmin kidutti samalla tavalla vanhusta.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tänään taas klo 22.00 Eveolla.

      Varmaan aika moni hylkää kaverinsa jos kiusataan kun epäillään homoiksi ja miksi kenenkään sivullisen pitäisi edes tietää onko hetero, homo tai bi, eikä tarvitse itsekään karsinoida itseään mihinkään. Nuorena kannattaa kokeilla mikä itsestä tuntuu parhaalta.

      • Anonyymi

        Tuohon aikaan tulee Peltirumpu, Close huomisen puolella 1.00. Hieman erikoinen lähetysajankohta K12-elokuvalle, mutta hienoa toki että ylipäätään lähetetään. Itseltäni tosin jää näkemättä kun en tuohon aikaa näin arkena viitsi valvoa eikä tuon ohjelman takia viitsi tallentavaa digiboksia lähteä hankkimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon aikaan tulee Peltirumpu, Close huomisen puolella 1.00. Hieman erikoinen lähetysajankohta K12-elokuvalle, mutta hienoa toki että ylipäätään lähetetään. Itseltäni tosin jää näkemättä kun en tuohon aikaa näin arkena viitsi valvoa eikä tuon ohjelman takia viitsi tallentavaa digiboksia lähteä hankkimaan.

        Jaa, tämä onkin pikauusinta ilmeisesti. Tämä Suomi24:n UUSI-merkintä pääsee aina välistä yllättämään, kun kommentoimani viesti olikin jo eilen illalla muutamaa tuntia aiemmin julkaistu. Noh, läytävätpä sitten mattimyöhäisetkin ohjelman. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon aikaan tulee Peltirumpu, Close huomisen puolella 1.00. Hieman erikoinen lähetysajankohta K12-elokuvalle, mutta hienoa toki että ylipäätään lähetetään. Itseltäni tosin jää näkemättä kun en tuohon aikaa näin arkena viitsi valvoa eikä tuon ohjelman takia viitsi tallentavaa digiboksia lähteä hankkimaan.

        Tullut nyt vähälle aikaa monta kertaa uusintana. Ihmettelen ikärajaa, nuoret näkee paljon raaempaa sisältöä jatkuvasti elokuvissa. Minusta se on enemmänkin kaunis elokuva, vaikkakin loppuu surullisesti.


    • Anonyymi

      Hyvä elokuva on sellainen, että siinä mennään vaikeuksien kautta voittoon. Täytyisi olla opetus, jossa hyvä voittaa pahan.

      • Anonyymi

        Ihastumiset ja rakastumiset on vähän eri asia kuin hyvä ja paha ja nuorilla voi seksuaalinen kiinnostuskin samaa sukupuolta kohtaan olla tilapäistä. Ystävyyttä pitäisi arvostaa aina, mutta sekin on ymmärrettävää jos toisten kiusaaminen vaikuttaa.

        On tullut ala-asteella itsekin hiukan kiusattua, mutta olen ollut myös kiusatun kaverina. Aikuisena en ole lähtenyt mukaan mihinkään kiusaamiseen, mutta en jaksa ystävystyäkään ellen ole itse kiinnostunut ja laitan helposti välit poikki jos toinen on hankala.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe