Kuinkahan monella minun lisäksi jäi pukukopin kaappiin puhelin, kotiavain, autonavain ja vaatteet ja kengät? Märissä uikkareissa piti juosta paljasjaloin tuttavan luo yöksi Lehtikankaalle. Maanantaina en pääse töihin joten menikin ryyppäämiseksi täksi illaksi vieraissa ja vieraitten viinaksilla. Kuka maksaa ja milloin?
Kaukaveden kamala onnettomuus
9
359
Vastaukset
- Anonyymi
Autonavainta et enää tarvitse.
- Anonyymi
Ottiko se liikaa säteilyä ja meni pilalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun ajokortti meni pilalle, sai säteilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku auto hävinnyt parkista.
- Anonyymi
Itellä kävi päinvastoin. Olin impotentti ennen tuota vuotoa ja kun nousin altaasta on jope seissy siitä lähtien niin että emäntä leukoja siinä vetelee. Klooria, hallelujaa! Kiitos, kiitos, kiitos!
- Anonyymi
Emännän täytyy sitten olla hiiren kokoinen, hallelujaa vaan keikuttimille!
Varo ettei iske hiirilavantauti, se tykkää jyrsiä kaikkea lahoa ja löysää.
- Anonyymi
Eipä tuo vielä mitään, mutta minä en ole vieläkään pääsyt kaapista ulos!
- Anonyymi
Huolimattomuus virhe uimahallilla ja sitä eivät vaan julkisesti tunnusta.
- Anonyymi
Puuhamiehillä sattunut inhimillinen monen asian summa kuulemma... Oikeastihan tuo ei pitäisi olla mahdollista kuin aivan tahallaan tehtynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840