Turha kalastus urheilu ym. Loputtuva voivoi kalalle taas
Kalastus Loputtuva
11
510
Vastaukset
- Anonyymi
Se mitä kalastetaan on syötävä kans .
- Anonyymi
Alamittaisen syönti voi tulla hintavaksi, ne on päästettävä takaisin uimaan elävinä tai kuolleina.
- Anonyymi
Entä jos syö vasn osan ja vapauttaa sitten?
- Anonyymi
Tässä tapauksessa laitetaan konna kahtia, toinen puolikas lusimaan, toinen jatkaa vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa laitetaan konna kahtia, toinen puolikas lusimaan, toinen jatkaa vapaana.
Ei niitä oo Suomessa, kyse on kalasta, höpsö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto on tuskaa sinulle,
https://mmm.fi/kalastuslaki/pyyntimitat-ja-rauhoitukset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpikonna ainakin on.
Kilpikonna vie ajoneuvosta rekkarikilvet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpikonna ainakin on.
Kilpikonna vie ajoneuvosta rekkarikilvet.Keskiajalla kilpikonna vei sotilaiden ja ritareiden kilvet, ja hävitettiin melkein sukupuuttoon Suomesta. Onkohan kyseessä sama kilpikonnalaji?
- Anonyymi
mikä karen tää taas on anna meijän kalastaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927