Millähän hinnalla lähtee? Kovasti kiinnostaa rakentaminen esim. Kemijoen rantatontille, max 15 km kaupungista, esim. 2000-4000 m2.
Taitavat olla hinnoissaan?
Harvemmin löytyy, että olisi sähköt tai vesiliittymät lähellä, tiekin pitää tehdä. Pajukkoon tai suopohjaan ei kiinnosta rakentaa, siinä on omat ongelmansa.
Rovaniemen rantatontit
6
215
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan ne hyvinkin arvossaan. Ottaisin heti rantatontin jos vain löytyisi, enkä suon reunasta innostu.
- Anonyymi
100 000 €
Saa hienot maisemat. - Anonyymi
En itse myisi kuin sadalla tonnilla.
Paljon korkeampiakin hintoja näkyy. - Anonyymi
Olis kiva nähdä talolta vesi, kaunis Kemijoki sinertää, täytyy katsella
löytyykö missään hyvällä sijainnilla.
Kuivanmaantontti hyvä sellainen: olen huomannut myös niitä mutta ei kiitos ryteikkö iske tai jos ei oo teitä. Ei semmonen nappaa. - Anonyymi
vennivaarasta löytyy myös tontteja jota ympäröi vesistö. pikkasen maat elelee ja nurkat vaihtaa paikkaa, mutta kaikki haluaa silti sinne asumaan!
- Anonyymi
Vennivaara ei itseäni kiinnosta.
Haluan ennemmin maalaismaiseman.
Aidon kylän ja sieltä rantatontin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864