..kun paikalliset rautakaupat menevät niin aikaisin kiinni. Kuka pöljä menee aamulla klo 7.00 rautakauppaan. Mä.menisin mieluusti klo 18 jälkeen
Joutuu aina tilaamaan netistä
8
1142
Vastaukset
- Anonyymi
Niin sinä, mutta rakentamisen ammattilaiset aloittavat duunit 7.00.
- Anonyymi
Kettuakan kiinnosta jonkun mökkiläisen puuttuva maalinsekitysastia mikä pitäs saada puolen yön aikaan.rakentajat ne rahat tuo ja työt alotetaan aamulla.vtun eläkeläiset mäkkiläiset tukkii liikenteen ja mesoaa aukioloajoista.
- Anonyymi
Perusta itsellesi oma rautakauppa, niin voit yksin istua siellä ja ihmetellä kun ei tule rahaa eikä asiakkaita.
- Anonyymi
Paikalliset tulee täsmällisesti.Mökkiläiset saa sahata ite lautansa.
- Anonyymi
Tokmanni hyvä
- Anonyymi
jaa, vuosikymmenet oon ihan hyvin pärjännyt tilaamatta mitään netistä. Rautakaupan kymmenen tunnin aukioloaika on riittänyt vallan mainiosti. Taitaa todelliset ostajat käydä aamulla ja päivällä.
- Anonyymi
Kyllä rakennusalalla töissä olevat aloittavat työnsä klo 7.00. Mikä siinä aamuajassa on niin ihmeellistä. Mökkiläisellekin hyvä asia kun on tottunut menemään ajoissa töihin.
- Anonyymi
Kyllä muutama raksajätkä on seiskalta töissä.Osa haukottelee vielä kasinjälkeenkin.Lyhyt on tehokastyöaika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353375Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1272417Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241917Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711502Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142- 601135
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e491076- 611001